Najnowsze wiadomości:
Bezpieczeństwo w aluminium (wtorek, 24, kwiecień 2018 10:51)
Prime - sztuka łączenia kontrastów (poniedziałek, 23, kwiecień 2018 11:13)
Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME (piątek, 20, kwiecień 2018 15:41)
WIŚNIOWSKI na targach NORDBYGG 2018 w Sztokholmie (piątek, 20, kwiecień 2018 07:49)
LUNAR - okno nowej generacji od Grupy OKNOPLAST (piątek, 20, kwiecień 2018 07:34)
Baterie nablatowe do nowoczesnych łazienek (wtorek, 17, kwiecień 2018 16:04)
Twój dom - Twój komfort (piątek, 13, kwiecień 2018 12:23)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

OKNOPLAST LAB - przejrzyście o oknach!

Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy.


Seria dziewięciu filmów dostępnych na nowym kanale YT OKNOPLAST LAB www.oknoplast.com.pl/oknoplastlab w lekki i przyjemny sposób przedstawia perypetie dwóch inżynierów, którzy transparentnie odsłaniają przed odbiorcą wszystkie aspekty związane z kupnem oraz wymianą okien i przekonują, że wybór okien nie jest trudny.

Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia parametry produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu.

OKNOPLAST LAB to nasz nowy projekt, który jest kolejnym krokiem w zmianie strategii komunikacyjnej firmy – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – Seria poradnikowych filmów to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania naszych klientów. Spoty zostały stworzone tak, by służyć kupującemu realną pomocą, a przy okazji przykuć uwagę lekką i zabawną formą. Rozwinięciem filmów są przygotowane dedykowane podstrony na stronie www.oknoplast.com.pl , na których nasz klient znajdzie szczegółowe informacje na temat poruszanych w filmach zagadnień.

Ta bezpośrednia komunikacja stanowi nieszablonową odpowiedź na pytania, które najczęściej nurtują nabywców. Spoty dostarczą informacji m.in. o systemach antywłamaniowych, parametrach produktów czy profesjonalnym montażu. Podpowiedzą także, kiedy okno należy już wymienić na nowe. Cykl pozwala w prosty sposób ocenić swoje potrzeby oraz wybrać optymalne rozwiązanie. Projekt OKNOPLAST LAB to kolejny istotny krok firmy na drodze uproszczenia komunikacji z klientami.

Chcemy żeby OKNOPLAST był postrzegany jako marka, która jest najlepszym doradcą i partnerem klienta. Cały czas staramy się wyprzedzać rynek, wprowadzać kolejne innowacje, zarówno jeśli chodzi o produkty, które oferujemy, jak i o strategię komunikacyjną, którą wdrażamy. Okno nie jest dla nas nudnym materiałem budowlanym, ale inspirującym, wywołującym emocje i pobudzającym wyobraźnię, nieszablonowym produktem. Liczymy, że po obejrzeniu naszych spotów podobnie pomyśli o nim klient, a praktyczna wiedza przyda mu się przy dokonywaniu odpowiedniego wyboru – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.

Projekt będzie realizowany równolegle na czterech rynkach europejskich – polskim, niemieckim, włoskim oraz francuskim.


Zintegrowana strategia komunikacyjna OKNOPLAST


Nowe działania OKNOPLAST konsekwentnie wpisują się w założenia firmy, która w ostatnich latach wprowadziła serię rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klienta. Celem firmy jest uproszczenie komunikacji z klientem oraz odpowiedź na jego bieżące potrzeby zgodnie z hasłem przewodnim „Spójrz w przyszłość”. Dlatego też Grupa Oknoplast od 2015 r. stale wprowadza innowacyjne zmiany, m.in. odświeżyła stronę internetową, logotyp, a także salony sprzedaży. Nowatorskiej formy nabrała również prezentacja – do nieszablonowych inicjatyw OKNOPLAST można zaliczyć m.in. multimedialną premierę okna PIXEL w technologii mappingu 360?. Europejska prezentacja nowego produktu otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce w konkursie MP Power Awards. Firma postawiła także na wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych - tam, gdzie klienci spędzają obecnie najwięcej czasu.

Teaser Oknoplast LAB:
https://www.youtube.com/watch?v=Zm_zVW9Tz2s



OKNOPLAST
(press box)

  • POPULARNE
  • NOWE

Bezpieczeństwo w aluminium



Tradycyjnie wspólnie z rodziną, przy grillu, a może egzotycznie – na jednej z gorących plaż? Jest ...

2018-04-24 08:51:59

Prime - sztuka łączenia kontrastów



Szukając wyposażenia do nowoczesnej kuchni warto zwrócić uwagę na gorącą nowość – połączenie stali ...

2018-04-23 09:13:31

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME



Firma KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki dla domu dynamicznie ...

2018-04-20 13:41:53

Bądź smart! Wybierz smart! - czyli wiosenna promocja firmy WIŚNIOWSKI

Dom to nie tylko centrum życia rodzinnego, ale także ostoja oraz miejsce relaksu i odpoczynku. Z ...

2018-04-20 13:37:00

WIŚNIOWSKI na targach NORDBYGG 2018 w Sztokholmie



Od 10 do 13 kwietnia odbywały się największe targi budowlane w północnej części Europy – NORDBYGG. ...

2018-04-20 05:49:25

LUNAR - okno nowej generacji od Grupy OKNOPLAST


Okno nowej generacji zaprezentowała Grupa OKNOPLAST podczas  najważniejszych w roku targów stolarki ...

2018-04-20 05:34:37

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...