Najnowsze wiadomości:
Prysznic bez niespodzianek! (piątek, 21, kwiecień 2017 14:51)
Kiedy okna nadają się do wymiany? (piątek, 21, kwiecień 2017 08:20)
WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej (wtorek, 18, kwiecień 2017 14:19)
VALVEX - źródło wody w Twoim ogrodzie (wtorek, 18, kwiecień 2017 09:47)
Outlet Park Szczecin bije rekordy odwiedzalności (środa, 12, kwiecień 2017 09:30)
Nowe panele drzwiowe ALUPROF (wtorek, 11, kwiecień 2017 08:37)
Oryginalne formy baterii kuchennych (wtorek, 11, kwiecień 2017 08:14)
Solid Security partnerem handlowym Winkhaus (poniedziałek, 10, kwiecień 2017 08:11)
Powłoka PVD-Kosmiczne rozwiązania na wyciągnięcie ręki (poniedziałek, 03, kwiecień 2017 12:49)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

OKNOPLAST LAB - przejrzyście o oknach!

Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy.


Seria dziewięciu filmów dostępnych na nowym kanale YT OKNOPLAST LAB www.oknoplast.com.pl/oknoplastlab w lekki i przyjemny sposób przedstawia perypetie dwóch inżynierów, którzy transparentnie odsłaniają przed odbiorcą wszystkie aspekty związane z kupnem oraz wymianą okien i przekonują, że wybór okien nie jest trudny.

Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia parametry produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu.

OKNOPLAST LAB to nasz nowy projekt, który jest kolejnym krokiem w zmianie strategii komunikacyjnej firmy – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – Seria poradnikowych filmów to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania naszych klientów. Spoty zostały stworzone tak, by służyć kupującemu realną pomocą, a przy okazji przykuć uwagę lekką i zabawną formą. Rozwinięciem filmów są przygotowane dedykowane podstrony na stronie www.oknoplast.com.pl , na których nasz klient znajdzie szczegółowe informacje na temat poruszanych w filmach zagadnień.

Ta bezpośrednia komunikacja stanowi nieszablonową odpowiedź na pytania, które najczęściej nurtują nabywców. Spoty dostarczą informacji m.in. o systemach antywłamaniowych, parametrach produktów czy profesjonalnym montażu. Podpowiedzą także, kiedy okno należy już wymienić na nowe. Cykl pozwala w prosty sposób ocenić swoje potrzeby oraz wybrać optymalne rozwiązanie. Projekt OKNOPLAST LAB to kolejny istotny krok firmy na drodze uproszczenia komunikacji z klientami.

Chcemy żeby OKNOPLAST był postrzegany jako marka, która jest najlepszym doradcą i partnerem klienta. Cały czas staramy się wyprzedzać rynek, wprowadzać kolejne innowacje, zarówno jeśli chodzi o produkty, które oferujemy, jak i o strategię komunikacyjną, którą wdrażamy. Okno nie jest dla nas nudnym materiałem budowlanym, ale inspirującym, wywołującym emocje i pobudzającym wyobraźnię, nieszablonowym produktem. Liczymy, że po obejrzeniu naszych spotów podobnie pomyśli o nim klient, a praktyczna wiedza przyda mu się przy dokonywaniu odpowiedniego wyboru – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.

Projekt będzie realizowany równolegle na czterech rynkach europejskich – polskim, niemieckim, włoskim oraz francuskim.


Zintegrowana strategia komunikacyjna OKNOPLAST


Nowe działania OKNOPLAST konsekwentnie wpisują się w założenia firmy, która w ostatnich latach wprowadziła serię rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klienta. Celem firmy jest uproszczenie komunikacji z klientem oraz odpowiedź na jego bieżące potrzeby zgodnie z hasłem przewodnim „Spójrz w przyszłość”. Dlatego też Grupa Oknoplast od 2015 r. stale wprowadza innowacyjne zmiany, m.in. odświeżyła stronę internetową, logotyp, a także salony sprzedaży. Nowatorskiej formy nabrała również prezentacja – do nieszablonowych inicjatyw OKNOPLAST można zaliczyć m.in. multimedialną premierę okna PIXEL w technologii mappingu 360?. Europejska prezentacja nowego produktu otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce w konkursie MP Power Awards. Firma postawiła także na wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych - tam, gdzie klienci spędzają obecnie najwięcej czasu.

Teaser Oknoplast LAB:
https://www.youtube.com/watch?v=Zm_zVW9Tz2s



OKNOPLAST
(press box)

POLECAMY

  • POPULARNE
  • NOWE

Prysznic bez niespodzianek!

Cenisz nowoczesny design połączony z funkcjonalnością i łatwością obsługi? Chcesz nadać swojej ...

2017-04-21 12:51:25

Kiedy okna nadają się do wymiany?

Myśląc o remoncie mieszkania, rzadko bierzemy pod uwagę wymianę okien, ponieważ ich zużycie nie ...

2017-04-21 06:20:35

KRISPOL przedstawia nowy model ciepłej bramy



KRISPOL- wiodący producent kompletu stolarki dla domu: bramy garażowej, okien, rolet, drzwi i ...

2017-04-20 06:07:28

WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej

WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania ...

2017-04-18 12:19:39

VALVEX - źródło wody w Twoim ogrodzie

Wraz z pierwszymi powiewami wiosny obudź w sobie duszę ogrodnika i stwórz funkcjonalne źródło ...

2017-04-18 07:47:06

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i ...

2017-04-12 08:50:02

PROJEKTY DOMÓW

reklama mbank

Outlet Park Szczecin bije rekordy odwiedzalności

Outlet Park Szczecin ...

Należący do Echo Polska Properties Outlet Park ...

Echo Polska Properties i Echo Investment kupują Galerię Młociny

Echo Polska Properties i ...

Echo Polska Properties NV (EPP) oraz Echo ...

Sky View Parc - kolejna prestiżowa realizacja ALUPROF w USA

Sky View Parc - kolejna ...

Nowy Jork to miasto ciągłego rozwoju, w którym ...