Najnowsze wiadomości:
Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu! (piątek, 22, wrzesień 2017 14:55)
WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM (piątek, 22, wrzesień 2017 08:12)
Otwarte okna przyczyną co piątego włamania (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:24)
Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:10)
3 pomysły na oryginalną elewację domu (środa, 20, wrzesień 2017 08:48)
Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi? (środa, 20, wrzesień 2017 08:18)
Deante Vital - solidny asystent w Twojej łazience (środa, 20, wrzesień 2017 07:52)
Winkhaus promuje nowy sposób wietrzenia (środa, 13, wrzesień 2017 09:11)
KRISPOL z tytułem "Solidny Pracodawca Roku 2017" (środa, 13, wrzesień 2017 08:42)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

OKNOPLAST LAB - przejrzyście o oknach!

Grupa OKNOPLAST z początkiem kwietnia rusza z nowym projektem OKNOPLAST LAB - serią spotów, które w prosty sposób opowiadają o wszystkich zawiłościach związanych z oknami. Cykl filmów jest kolejnym krokiem w stronę uproszczenia komunikacji z klientami, która jest istotnym elementem nowej strategii firmy.


Seria dziewięciu filmów dostępnych na nowym kanale YT OKNOPLAST LAB www.oknoplast.com.pl/oknoplastlab w lekki i przyjemny sposób przedstawia perypetie dwóch inżynierów, którzy transparentnie odsłaniają przed odbiorcą wszystkie aspekty związane z kupnem oraz wymianą okien i przekonują, że wybór okien nie jest trudny.

Cykl filmów poradnikowych tłumaczy krok po kroku na co zwrócić uwagę przy doborze okien, przedstawia parametry produktów, różnice między modelami, a także odpowiada na nawet najtrudniejsze pytania klientów, które bali się wcześniej zadać. Wszystko po to, by każdy mógł ocenić swoje potrzeby i wybrać optymalne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych wymagań i wnętrza domu.

OKNOPLAST LAB to nasz nowy projekt, który jest kolejnym krokiem w zmianie strategii komunikacyjnej firmy – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – Seria poradnikowych filmów to odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania naszych klientów. Spoty zostały stworzone tak, by służyć kupującemu realną pomocą, a przy okazji przykuć uwagę lekką i zabawną formą. Rozwinięciem filmów są przygotowane dedykowane podstrony na stronie www.oknoplast.com.pl , na których nasz klient znajdzie szczegółowe informacje na temat poruszanych w filmach zagadnień.

Ta bezpośrednia komunikacja stanowi nieszablonową odpowiedź na pytania, które najczęściej nurtują nabywców. Spoty dostarczą informacji m.in. o systemach antywłamaniowych, parametrach produktów czy profesjonalnym montażu. Podpowiedzą także, kiedy okno należy już wymienić na nowe. Cykl pozwala w prosty sposób ocenić swoje potrzeby oraz wybrać optymalne rozwiązanie. Projekt OKNOPLAST LAB to kolejny istotny krok firmy na drodze uproszczenia komunikacji z klientami.

Chcemy żeby OKNOPLAST był postrzegany jako marka, która jest najlepszym doradcą i partnerem klienta. Cały czas staramy się wyprzedzać rynek, wprowadzać kolejne innowacje, zarówno jeśli chodzi o produkty, które oferujemy, jak i o strategię komunikacyjną, którą wdrażamy. Okno nie jest dla nas nudnym materiałem budowlanym, ale inspirującym, wywołującym emocje i pobudzającym wyobraźnię, nieszablonowym produktem. Liczymy, że po obejrzeniu naszych spotów podobnie pomyśli o nim klient, a praktyczna wiedza przyda mu się przy dokonywaniu odpowiedniego wyboru – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy OKNOPLAST.

Projekt będzie realizowany równolegle na czterech rynkach europejskich – polskim, niemieckim, włoskim oraz francuskim.


Zintegrowana strategia komunikacyjna OKNOPLAST


Nowe działania OKNOPLAST konsekwentnie wpisują się w założenia firmy, która w ostatnich latach wprowadziła serię rozwiązań wychodzących naprzeciw potrzebom klienta. Celem firmy jest uproszczenie komunikacji z klientem oraz odpowiedź na jego bieżące potrzeby zgodnie z hasłem przewodnim „Spójrz w przyszłość”. Dlatego też Grupa Oknoplast od 2015 r. stale wprowadza innowacyjne zmiany, m.in. odświeżyła stronę internetową, logotyp, a także salony sprzedaży. Nowatorskiej formy nabrała również prezentacja – do nieszablonowych inicjatyw OKNOPLAST można zaliczyć m.in. multimedialną premierę okna PIXEL w technologii mappingu 360?. Europejska prezentacja nowego produktu otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce w konkursie MP Power Awards. Firma postawiła także na wzmożoną komunikację w mediach społecznościowych - tam, gdzie klienci spędzają obecnie najwięcej czasu.

Teaser Oknoplast LAB:
https://www.youtube.com/watch?v=Zm_zVW9Tz2s



OKNOPLAST
(press box)

REKLAMA

POLECAMY

 
  • POPULARNE
  • NOWE

Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu!



Forum Designu to nowotarski projekt na artystycznej mapie Krakowa, promujący najlepszy polski ...

2017-09-22 12:55:57

WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM

Kiedy ludzie solidarnie łączą siły, aby pomagać innym, można zdziałać wielkie rzeczy! Dlatego ...

2017-09-22 06:12:34

Otwarte okna przyczyną co piątego włamania


Jak podają statystyki policyjne, niemal co piąte włamanie odbywa się przez uchylone lub otwarte ...

2017-09-21 07:24:07

Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI


Firma WIŚNIOWSKI ruszyła z nową promocją. W jej ramach od 18 września bramy, drzwi i ogrodzenia ...

2017-09-21 07:10:59

3 pomysły na oryginalną elewację domu

Niebanalna elewacja może okazać się wizytówką nowoczesnego domu. Zewnętrzny wygląd jest ...

2017-09-20 06:48:36

Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi?

Jednym z najczęściej spotykanych szklanych rozwiązań są szklane drzwi, mocowane zarówno do ścian, ...

2017-09-20 06:18:54

PROJEKTY DOMÓW

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...