Najnowsze wiadomości:
KRISPOL stawia na rozwój sieci partnerskiej (czwartek, 20, lipiec 2017 07:49)
Błysk i komfort pod prysznicem (poniedziałek, 17, lipiec 2017 14:27)
Nastrojowa aranżacja z kuchenną wyspą (poniedziałek, 10, lipiec 2017 13:20)
Wyróżnienie dla ALUPROF w TOP TEN Okna 2017 (czwartek, 06, lipiec 2017 08:12)
Polacy stawiają na energooszczędność (czwartek, 06, lipiec 2017 08:06)
Łazienka w przytulnych pastelach (wtorek, 04, lipiec 2017 09:52)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej

WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania reklamowe będą trwać od 18 kwietnia do 4 czerwca 2017.


Spoty sponsorskie emitowane będą w takich stacjach jak: TVN, POLSAT, TVN24, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Kino Polska, Stopklatka, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, Nat. Geographic, HGTV, Domo+, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX.

Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz bezpieczeństwo w swoim domu. Tegoroczna kampania sponsorska to bowiem zapowiedź nowoczesnej technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta.

Ośmniosekundowa animacja ma na celu skupić uwagę na najważniejszych aspektach, które niesie ze sobą wyposażenie w rozwiązania inteligentne bram garażowych, bram wjazdowych oraz drzwi.

Kompleksowa idea kryjąca się za nazwą smartCONNECTED to inwestycja, na której korzysta cała rodzina, ponieważ dzięki niej dostęp do domu nie jest już warunkowany pękiem ciężkich kluczy. Rodzice mogą wpuścić dziecko do domu, nie ruszając się z biura lub w kilka sekund sprawdzić na swoim smartfonie czy brama wjazdowa jest zamknięta. Co więcej, za pomocą algorytmów, inteligentny dom sam potrafi zapamiętać tryb życia jego mieszkańców i myśleć za nich o wykonaniu podstawowych czynności, jak uruchomienie alarmu czy - dzięki funkcji geolokalizacji - otwarcie bramy na chwilę przed dojazdem do posesji. Takie rozwiązania stają się w pełni realne, a także dostępne dla najbardziej wymagających klientów oraz pasjonatów nowinek technologicznych, chcących osobiście przekonać się o zaletach życia w inteligentnym domu.

Idea smartCONNECTED od marki WIŚNIOWSKI to kolejny etap rewolucji technologicznej w kategorii wjazdu i wejścia do domu. Podobnie jak kilka lat temu bramy automatyczne zrewolucjonizowały rynek bram garażowych i ogrodzeniowych, tak teraz wprowadzenie ich na tory Internetu Rzeczy będzie wpływać na podniesienie standardu życia.

Dostarczy też szereg wartości dodanych, takich jak oszczędność zużycia energii, większe poczucie kontroli nad urządzeniami i ogólne poczucie bezpieczeństwa.





WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)

POLECAMY

  • POPULARNE
  • NOWE

Okna otwarte na ogód. Poznaj zalety systemów HST i PSK

Aktualne trendy w architekturze to zwrot w kierunku dużych przeszkleń, które coraz częściej ...

2017-07-21 13:35:21

Najwygodniejsze wyjście na taras. Jak wybrać drzwi tarasowe?

Coraz częściej w domach montujemy duże i spektakularne przeszklenia w postaci drzwi balkonowych ...

2017-07-21 06:06:09

Salon NEONET w Jeleniej Górze zmienia lokalizację

NEONET - jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT - nieustannie się rozwija. Już 20 lipca ...

2017-07-20 05:57:41

KRISPOL stawia na rozwój sieci partnerskiej

Firma KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien, rolet oraz drzwi wejściowych, prężnie ...

2017-07-20 05:49:41

FERRO powiększyło bazę produktów 3D

Miło nam poinformować, iż FERRO we współpracy z partnerem – firmą CAD Projekt K&A uaktualniło ...

2017-07-18 06:58:18

Błysk i komfort pod prysznicem

Remont lub urządzenie nowej łazienki to nie lada wyzwanie organizacyjne i finansowe. Na pewno ...

2017-07-17 12:27:06

PROJEKTY DOMÓW

reklama mbank

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...