Najnowsze wiadomości:
Kolejne wzrosty finansowe ALUPROF (czwartek, 22, czerwiec 2017 08:06)
Dom w zasięgu smartfona (wtorek, 20, czerwiec 2017 15:08)
Kuchnia w wakacyjnym klimacie (wtorek, 20, czerwiec 2017 09:29)
Armatura Alpinia - perfekcyjna w każdym detalu (środa, 14, czerwiec 2017 13:34)
Twój bezpieczny dom z firmą PETECKI (środa, 14, czerwiec 2017 08:00)
Kąpiel czy prysznic? (wtorek, 13, czerwiec 2017 07:46)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej

WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania reklamowe będą trwać od 18 kwietnia do 4 czerwca 2017.


Spoty sponsorskie emitowane będą w takich stacjach jak: TVN, POLSAT, TVN24, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Film, Kino Polska, Stopklatka, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, Nat. Geographic, HGTV, Domo+, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX.

Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz bezpieczeństwo w swoim domu. Tegoroczna kampania sponsorska to bowiem zapowiedź nowoczesnej technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta.

Ośmniosekundowa animacja ma na celu skupić uwagę na najważniejszych aspektach, które niesie ze sobą wyposażenie w rozwiązania inteligentne bram garażowych, bram wjazdowych oraz drzwi.

Kompleksowa idea kryjąca się za nazwą smartCONNECTED to inwestycja, na której korzysta cała rodzina, ponieważ dzięki niej dostęp do domu nie jest już warunkowany pękiem ciężkich kluczy. Rodzice mogą wpuścić dziecko do domu, nie ruszając się z biura lub w kilka sekund sprawdzić na swoim smartfonie czy brama wjazdowa jest zamknięta. Co więcej, za pomocą algorytmów, inteligentny dom sam potrafi zapamiętać tryb życia jego mieszkańców i myśleć za nich o wykonaniu podstawowych czynności, jak uruchomienie alarmu czy - dzięki funkcji geolokalizacji - otwarcie bramy na chwilę przed dojazdem do posesji. Takie rozwiązania stają się w pełni realne, a także dostępne dla najbardziej wymagających klientów oraz pasjonatów nowinek technologicznych, chcących osobiście przekonać się o zaletach życia w inteligentnym domu.

Idea smartCONNECTED od marki WIŚNIOWSKI to kolejny etap rewolucji technologicznej w kategorii wjazdu i wejścia do domu. Podobnie jak kilka lat temu bramy automatyczne zrewolucjonizowały rynek bram garażowych i ogrodzeniowych, tak teraz wprowadzenie ich na tory Internetu Rzeczy będzie wpływać na podniesienie standardu życia.

Dostarczy też szereg wartości dodanych, takich jak oszczędność zużycia energii, większe poczucie kontroli nad urządzeniami i ogólne poczucie bezpieczeństwa.





WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)

POLECAMY

  • POPULARNE
  • NOWE

Kolejne wzrosty finansowe ALUPROF

W maju br. firma ALUPROF odnotowała wzrost sprzedaży architektonicznych systemów aluminiowych w ...

2017-06-22 06:06:36

Dom w zasięgu smartfona

Pakujesz walizki i zanosisz je do samochodu, upychając ciasno w bagażniku. Sprawdzasz, czy woda ...

2017-06-20 13:08:47

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym gmachem dawnego Domu Partii w Warszawie, a ślepą ...

2017-06-20 10:53:34

Kuchnia w wakacyjnym klimacie

Zbliżają się wakacje – czas odpoczynku i relaksu. Niezależnie od tego, jak je spędzamy, zawsze ...

2017-06-20 07:29:27

Złoto dla KRISPOL za energooszczędny komplet stolarki dla domu

Firma KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien, rolet oraz drzwi wejściowych został ...

2017-06-20 06:53:29

OKNOPLAST Złotym Championem i Srebrną Budowlaną Marką Roku 2017



OKNOPLAST zdobył dwa prestiżowe tytuły Złoty Champion 2017 oraz Srebrna Budowlana Marka Roku w ...

2017-06-16 09:50:33

PROJEKTY DOMÓW

reklama mbank

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...

Analiza ryzyka - pierwszy krok do bezpiecznego domu

Analiza ryzyka - ...

Po kilku latach zastoju na rynku nieruchomości ...