• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"



KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.


Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych.

Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.

Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.

Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.

- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych
– podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.

Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:

Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.

Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag


Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/





KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL firmą rekomendowaną przez Związek Polskie Okna i Drzwi

KRISPOL, wiodący polski producent kompletu stolarki dla domu, już po raz kolejny znalazł się w ...

2018-05-24 11:27:37

Otwarcie w wielkim stylu - nowy salon WIŚNIOWSKI we Lwowie

To wielki krok w historii firmy WIŚNIOWSKI. Imponujące zaangażowanie, godna podziwu organizacja i ...

2018-05-24 11:18:42

Wyzwaniem przestrzeni jest dwubiegunowość

Polaryzacja to określenie, które najlepiej oddaje to, co dzieje się obecnie w przestrzeni – uważa ...

2018-05-23 10:19:54

IX Kongres Stolarki Polskiej zakończony rezolucją – jaka przyszłość czeka polską branżę stolarki ...

W dniach 17-18 maja, w Grand Hotel Tiffi w Iławie odbył się IX Kongres Stolarki Polskiej – ...

2018-05-23 10:14:45

IZOHAN izo-dekor – nowy produkt już w sprzedaży

Ekologiczna powłoka ochronno-dekoracyjna IZOHAN izo-dekor przeznaczona jest do renowacji i ...

2018-05-23 10:01:14

Grupa OKNOPLAST nagrodzona Orłem Polskiej Stolarki w kategorii Kreator Trendów

17 maja w Iławie odbyła się Gala IX Kongresu Stolarki Polskiej, podczas której wręczono nagrodę ...

2018-05-22 11:29:23

Granitowe aranżacje w kuchni - w beżu i graficie

Granitowy zlewozmywak z dopasowaną do niego baterią o granitowej fakturze – co wy na to? Dla ...

2018-05-22 10:00:20

Dom z widokiem na Zatokę Gdańską

Zaprojektowana przez architektów z pracowni Arch-Deco gdyńska rezydencja w przemyślany sposób łączy ...

2018-05-21 11:27:25

Happy Home Somfy – nowe miejsce inspiracji i edukacji smartHOME

Już w najbliższą sobotę, 19 maja w Warszawie, Somfy zorganizuje dzień otwarty pod hasłem „Say hi to ...

2018-05-18 07:12:00

Tikkurila podwójnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2018

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została nagrodzona najwyższym wyróżnieniem w XIV edycji ...

2018-05-18 07:09:12

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...