Najnowsze wiadomości:
W kuchni eko (wtorek, 16, styczeń 2018 08:05)
Wiemy jak działa złodziej! (poniedziałek, 08, styczeń 2018 12:01)
W nastrojowej łazience (czwartek, 04, styczeń 2018 09:46)
Deante zaczyna Nowy Rok od pomagania (środa, 03, styczeń 2018 13:22)
FERRO: Komfort w wannie (środa, 20, grudzień 2017 09:48)
NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie! (piątek, 15, grudzień 2017 08:47)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom


4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.


„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

„Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki  Kardiochirurgii  Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.

Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrót ze spotkania zobaczyć można TUTAJ ( https://www.youtube.com/watch?v=EivZ2fajQfk ).













WIŚNIOWSKI
(PRESS BOX)

  • POPULARNE
  • NOWE

Oknoplast Running Team w 6. Biegu Wielkich Serc dla WOŚP

W niedzielę 14 stycznia br. odbył się kolejny Bieg Wielkich Serc w Krakowie, organizowany na rzecz ...

2018-01-19 12:38:42

Innowacyjność marki WIŚNIOWSKI pokryta trzykrotnym złotem

Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w ...

2018-01-18 08:53:24

W kuchni eko


Odpowiednia aranżacja kuchennego wnętrza pozwala na kontakt ze światem przyrody zarówno podczas ...

2018-01-16 07:05:25

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur ...

2018-01-12 13:51:03

Ratio Power – supermocny tynk gipsowy

Najpopularniejszym dziś sposobem wykończenia ścian i sufitów jest położenie tynków. Jednowarstwowe, ...

2018-01-11 10:28:56

IZOLPLAN membrana SP od Izohan

IZOLPLAN membrana SP to nowy produkt w portfolio marki Izolmat, będącej częścią grupy Izohan. ...

2018-01-11 09:57:14

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...