Najnowsze wiadomości:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI otwiera serca na pomaganie... serduszkom


4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji "Razem ratujmy małe serduszka", której inicjatorem i organizatorem jest firma WIŚNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.


„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy WIŚNIOWSKI. Wspólnie z Partnerami Handlowymi firma dołoży wszelkich starań, aby zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów. Niektóre z nich można byłoby z pewnością określić mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran - prezes firmy WIŚNIOWSKI, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM - ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

„Firma WIŚNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne, ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, na co niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie więcej uratowanych dziecięcych serduszek.” – podkreśla Krystyna Baran prezes firmy WIŚNIOWSKI.

Z mocą i determinacją firma WIŚNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirując do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym również swoich klientów i partnerów handlowych. Skłonić do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki WIŚNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciągnięcie ręki i działa nie tylko na rzecz większego komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, ale także na rzecz małych pacjentów Kliniki  Kardiochirurgii  Dziecięcej w Krakowie. Konferencja prasowa była preludium do kolejnych działań, które planuje firma WIŚNIOWSKI w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki.

Wszystkich, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniu, zapraszamy na fanpage na Facebooku, gdzie dostępna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrót ze spotkania zobaczyć można TUTAJ ( https://www.youtube.com/watch?v=EivZ2fajQfk ).













WIŚNIOWSKI
(PRESS BOX)

  • POPULARNE
  • NOWE

"Chłodna kalkulacja" z PGE i Whirlpool

Największy sprzedawca energii i wiodący producent sprzętu AGD połączyli siły, oferując klientom ...

2018-08-09 06:04:32

Podłoga w stylu eko

W polskich domach coraz częściej można spotkać wnętrza inspirowane przyrodą. Łatwo je rozpoznać po ...

2018-08-08 06:20:29

Trwałe i bezpieczne rozwiązania od marki PORTA DRZWI

Drzwi wewnętrzne powinny nie tylko umiejętnie podkreśla atuty aranżacji, ale przede wszystkim ...

2018-08-08 06:15:11

Łazienkaplus.pl startuje z wideoblogiem

Łazienkaplus.pl startuje z zupełnie nową formą relacji z odbiorcami marki – serią filmów ,,Łazienka ...

2018-08-08 06:03:05

Akcesoria na mydło

Obok armatury i mebli akcesoria są bardzo ważną częścią wyposażenia każdego łazienkowego wnętrza. ...

2018-08-08 05:51:42

Jakie wybrać drzwi przesuwne na taras?

Maksymalnie doświetlają wnętrza, po rozsunięciu tworzą szerokie przejście i mimo dużych rozmiarów ...

2018-08-07 05:57:51

Bateria kuchenna QUASAR z perlatorem Mikado finalistką konkursu Dobry Wzór 2018!

Bateria kuchenna Quasar z perlatorem Mikado została finalistką 25. edycji najstarszego polskiego ...

2018-07-31 06:06:50

Ruszają mobilne strefy informacyjne "Przystanek PGE"

Mobilne strefy informacyjne w 30 centrach miast na terenie działania PGE Polskiej Grupy ...

2018-07-31 05:59:06

Konsola łazienkowa Deante w finale prestiżowego konkursu Dobry Wzór 2018

Konsola podumywalkowa Deante to świeży produkt na rynku tradycyjnych mebli łazienkowych. Zaraz po ...

2018-07-31 05:39:03

Skuteczna ochrona przed upałami

Lato to czas beztroskiego spędzania wolnego czasu na powietrzu i korzystania z promieni ...

2018-07-27 10:06:46

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt