• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI zaskoczył na Targach BUDMA



Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiące odwiedzających, trzy złote medale za innowacyjność i setki owocnych rozmów o rozwoju polskiej branży budowlanej. Tak tegoroczne targi BUDMA podsumować może marka WIŚNIOWSKI, która w halach MTP wywołała nie lada poruszenie…


Międzynarodowe Targi Poznańskie BUDMA to największe i najbardziej wymagające wydarzenie wystawiennicze branży budowlanej w Polsce. Podczas tegorocznej BUDMY zaprezentowało się prawie 1000 firm, a ich stoiska odwiedziło niemal 46 tysięcy osób. Wśród nich swoją obecność mocno zaakcentowała firma WIŚNIOWSKI, która przygotowała szereg innowacyjnych rozwiązań, nowości produktowe i ekspozycję na miarę branżowego lidera.

Najwyższe laury
Ponad 500 m2 przestrzeni zaaranżowanej tak, by wyeksponować funkcjonalność i design produktów oraz pokazać kompleksowość oferty. Producent bram, drzwi i ogrodzeń przygotował specjalne strefy dedykowane architektom, zwolennikom dobrego design i miłośnikom inteligentnych technologii, a także tym, szukającym rozwiązań na miarę wymagającego rynku przemysłowego. Wszystko w sposób sprzyjający rozmowom, przystępny dla klientów, partnerów biznesowych i ekspertów branżowych. Pomysłowość projektantów i nowoczesne podejście do ekspozycji docenili organizatorzy targów. Kapituła MTP przyznała marce WIŚNIOWSKI statuetkę Acanthus Aureus za najlepsze stoisko wystawiennicze.

Wśród prezentowanych produktów nie mogło zabraknąć zdobywców Złotych Medali MTP, które kapituła konkursowa przyznała jeszcze przed rozpoczęciem targów. Głównymi kryteriami decydującymi o zwycięstwie były: innowacyjność, wysokiej jakości materiały i bardzo dobre parametry produktów. Marka WIŚNIOWSKI zaskoczyła jurorów aż trzykrotnie, zdobywając najwyższe laury za:

1. Bramę UniPro RenoSystem, której specjalna konstrukcja pozwala na montaż bramy segmentowej w otworze garażu bez względu na warunki zabudowy, nawet w przypadku, gdy w obiekcie nie są zachowane podstawowe parametry techniczne.
2. Drzwi aluminiowe CREO, czyli idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie oryginalność i nieograniczone możliwości w doborze rozwiązań, dopasowanych do własnej wizji domu oraz bardzo dobre parametry.
3. Ideę smartCONNECTED, która pozwala sterować zdalnie bramami wjazdowymi i garażowymi, furtką, drzwiami wejściowymi i tarasowymi marki WIŚNIOWSKI z każdego zakątka globu. 


Nowe podejście do projektowania
Stoisko marki WIŚNIOWSKI przykuwało wzrok i zachęcało do odwiedzin nie tylko ze względu na wyjątkową ekspozycję. Partnerzy handlowi marki podczas targów mogli skorzystać ze szkoleń, zaś media – wziąć udział w unikatowej konferencji prezentującej kolekcję Home Inclusive 2.0. To nowa generacja stworzonej w 2014 roku kolekcji bram, drzwi i ogrodzeń w jednym designie. Nowoczesne podejście do projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni użytkowej tym razem zyskało nowe możliwości wzornicze. Niebanalną rolę w tej kolekcji odgrywa kolor. Marka WIŚNIOWSKI stworzyła paletę nowych 16 barw strukturalnych, które dzięki efektowi trójwymiarowości, nadają głębię wykończenia. Konferencję poprowadził dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, specjalista od zwiększania sprzedaży, psychologii koloru i visual merchandisingu. W kontekście nowej odsłony kolekcji Home Inclusive opowiedział o znaczeniu designu i tym, jaką rolę w naszych wyborach konsumenckich odgrywa kolor.

Zapraszamy do obejrzenia relacji video z targów Budma - https://youtu.be/-ww0s28zF90 oraz wirtualnego spaceru po stoisku marki WIŚNIOWSKI - https://www.wisniowski.pl/wirtualny-spacer/2018-budma/









WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

STOLARKA W PIGUŁCE: spore perturbacje na stanowiskach kierowniczych w branży

Grudzień okazał się gorącym okresem transferowym w branży stolarki otworowej. Wiele osób na ...

2018-12-14 13:16:39

XXIII Konwent Stolarki VIP - najnowsze trendy według firmy WIŚNIOWSKI

XXIII Konwent Stolarki VIP to najważniejsze wydarzenie branży stolarki okienno-drzwiowej tej ...

2018-12-14 07:52:41

#UwagaDziecko, czyli jakie zagrożenia kryją się w domu?

Każdego dnia, na całym świecie średnio 2 270 dzieci umiera wskutek nieumyślnych wypadków!1 Ponad ...

2018-12-13 10:48:31

OKNOPLAST z nagrodą Najlepszego Polskiego Eksportera do Francji w 2017 roku

10 grudnia 2018 roku w siedzibie ambasady RP w Paryżu odbyła się uroczysta Gala Polskich ...

2018-12-13 07:16:22

German Design Award dla systemów Schüco FireStop

Znamy wyniki tegorocznej edycji prestiżowego konkursu German Design Award. Spośród 5400 zgłoszeń z ...

2018-12-12 13:30:39

Nowoczesne baterie wannowe

Odprężająca, aromatyczna kąpiel w wannie w otoczeniu świec lub przy dźwiękach ulubionej muzyki to ...

2018-12-12 08:16:07

Zadbaj o czyste powietrze! Oczyszczacz powietrza SAP81 marki PRIME3

Zanieczyszczone powietrze jest problemem, z którym zmagamy się na co dzień. Nasila się on wraz z ...

2018-12-12 08:07:36

Dobry Design 2019: Okno Internorm HX 300 zwycięzcą konkursu

Jury składające się ze 150 architektów i projektantów wyłoniło najbardziej innowacyjne rozwiązania ...

2018-12-11 07:49:11

Szybko do celu! Z nową hulajnogą ESC505 marki Blaupunkt to łatwe

Hulajnoga elektryczna ESC505 pozwala w szybki i bezpieczny sposób przemieścić się z domu do ...

2018-12-05 12:41:29

Odpływy liniowe - przestrzeń i wygoda w łazience

Strefa prysznica bez brodzika, z odwodnieniem liniowym, sprawdza się zarówno w małych łazienkach, ...

2018-12-04 12:26:37

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt