• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Studenci z Włoch w siedzibie Grupy OKNOPLAST



W poniedziałek 27 sierpnia siedzibę Grupy OKNOPLAST odwiedzili studenci z Włoch, którzy mieli okazję zapoznać się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. OKNOPLAST, będący najbardziej rozpoznawalną marką okienną na rynku włoskim, wzbudził ogromne zainteresowanie wśród przybyłych gości.


Popularność OKNOPLAST w Europie stale rośnie. Jak podaje raport Brand Awareness Finestre z 2017 roku, marka cieszy się najwyższą rozpoznawalnością w badaniu wspomaganym, przeprowadzonym wśród włoskich konsumentów. Polski brand wskazało aż 46 proc. respondentów. Trudno się zatem dziwić, że siedziba polskiego przedsiębiorstwa stała się elementem programu ósmej już wymiany studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie, którzy odwiedzili partnerski Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Prócz standardowych atrakcji turystycznych i kulturalnych, to właśnie w stronę firmy OKNOPLAST zagraniczni goście skierowali swoje kroki.

OKNOPLAST pozostaje jedną z największych rodzimych firm działających na terenie Małopolski i to ogromna skala produkcji zachwyciła odwiedzających. Mogli oni również podejrzeć kuluary funkcjonowania centralnej siedziby przedsiębiorstwa tak popularnego na rynku włoskim. Po zapoznaniu się z prezentacją dotyczącą działalności Grupy oraz jej aktywności na rynku włoskim studenci mieli możliwość prześledzenia całego procesu produkcji okien, od cięcia szkła, aż po końcową kontrolę jakości gotowych wyrobów.  Inicjatywa wpisuje się w tradycję wymian studenckich organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny, uczelnia za każdym razem stara się bowiem przedstawić gościom te podmioty, które prężnie rozwijają się zarówno w kraju, jak i za granicą, stanowiąc tym samym wizytówkę polskiej przedsiębiorczości.

Wizyta studentów z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie ucieszyła nas nie tylko ze względu na możliwość podzielenia się wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami biznesowymi Grupy OKNOPLAST. To także dla nas kolejne potwierdzenie, że pozycja firmy na rynku włoskim jest ugruntowana, a rozpoznawalność nie jest tylko cyfrą na papierze – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

OKNOPLAST stał się wizytówką polskiej przedsiębiorczości już po raz drugi

Projekt, w którym wzięli udział studenci, obejmuje tygodniowy pobyt w Krakowie gości z Włoch oraz wyjazd do Ankony studentów Uniwersytetu Ekonomicznego ze specjalności „Polityka i komunikacja międzynarodowa”. Harmonogram wizyty w Polsce został opracowany przez Katedrę Studiów Europejskich, a spotkanie w siedzibie OKNOPLAST stanowiło jeden z jego głównych elementów. Była to już druga wizyta w firmie OKNOPLAST realizowana w ramach wymiany z UNIVPM. Pierwsza miała bowiem miejsce w 2015 roku.

OKNOPLAST wspiera młodych
Otwarcie zakładu dla włoskich studentów stanowi kolejną inicjatywę przedsiębiorstwa skierowaną w stronę młodych ludzi. Wiosną tego roku marka ALUHAUS należąca do Grupy OKNOPLAST ufundowała nagrodę dodatkową w konkursie Young Design dla młodych projektantów. Z kolei w poprzednich latach OKNOPLAST objął również mecenatem m.in. Konkurs dla Młodych Architektów.

OKNOPLAST
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród ...

2019-03-14 07:10:14

Mocne wejście Aluprof w nowy rok

Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz ...

2019-03-12 14:17:59

Swobodne przejście na taras - drzwi balkonowe Schüco AWS 75.SI+

Współczesna architektura dąży do maksymalnej eliminacji barier, które mogą ograniczać dostęp do ...

2019-03-12 06:54:29

Kuchnia w greckim klimacie

Piękna przyroda, morze o turkusowej barwie, wspaniała architektura oraz śródziemnomorskie zapachy i ...

2019-03-12 06:39:03

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...


    1. kava kup
    2. span class f cze pieprz metystynowy piper methysticum znany też jako kava to roślina z rodziny pieprzowatych jest najpopularniejsza używka


Kontakt