• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI na targach BAU. Andrzej Wiśniowski: reprezentujemy przede wszystkim Polskę



Targi BAU w Monachium nie przestają rosnąć. Z roku na rok zwiększa się zainteresowanie wystawców i gości. W ubiegłej edycji centrum wystawiennicze pękało w szwach, a dziś jest już pewne, że tegoroczna edycja pobiła wszystkie dotychczasowe rekordy. Duży udział w tym sukcesie mają polskie przedsiębiorstwa, które prezentowały swoje produkty na niemal 50 stoiskach. Wśród nich tradycyjnie pojawiła się firma WIŚNIOWSKI, lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń.


Polscy producenci przypuścili prawdziwy szturm na monachijskie targi BAU. Z roku na rok pojawia się tam coraz więcej wystawców „Made in Poland”. W tym roku wszystkie firmy znad Wisły zajęły niemal 2,5 tysiąca metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej. Jedno z największych „polskich” stoisk należało do marki WIŚNIOWSKI, która od trzech dekad zdobywa kolejne rynki krajów Europy Zachodniej.

- Znaczną część naszych produktów sprzedajmy na rynkach zagranicznych. Zdajemy sobie sprawę, że markę WIŚNIOWSKI wiele osób opisuje krótko jako „bramy z Polski”. Na targach zagranicznych nie reprezentujemy więc jedynie swojej firmy. Reprezentujemy przede wszystkim Polskę – mówił Andrzej Wiśniowski, podkreślając, jak wielka odpowiedzialność spoczywa na polskich producentach, którzy podbijają rynki Europy Zachodniej.

Stoisko sygnowane logiem WIŚNIOWSKI było nie tylko doskonałym miejscem, by poznać sprawdzone produkty polskiego producenta. W tym roku ekspozycja była pełna nowości. Goście targów BAU mogli zobaczyć przedpremierowo okna PVC WIŚNIOWSKI oraz owoc kilku lat intensywnej pracy – przemysłową bramę garażową MakroPro 2.0 oraz jej wersję ALU.

Nowości, które pojawiły się na BAU już w tym roku będą dostępne w ofercie firmy WIŚNIOWSKI. Zainteresowanie, z którym spotkały się podczas monachijskich targów, zwiastuje, że ich rynkowe premiery będą ważnymi wydarzeniami dla całej branży.

Andrzej Wiśniowski cieszy się, że produkty sygnowane jego nazwiskiem są tak dobrze przyjmowane na rynkach. Podkreśla, że w ten sposób przyczynia się do rozwoju nie tylko firmy, ale również wszystkich producentów znad Wisły.

- Budowa dobrego wizerunku Polski nie tylko nasze zadanie. To również odpowiedzialność wszystkich firm, które eksportują z Polski na rynki zagraniczne. Staranie się o to, aby skojarzenia w polskimi produktami były jak najlepsze to patriotyzm gospodarczy, do którego codziennie namawiam. Być może klient zadowolony z „bram z Polski” chętniej kupi inny produkt „Made in Poland”, a to da wymierne korzyści nam wszystkim – ocenił twórca i właściciel marki WIŚNIOWSKI.

Targi BAU to nie jedyna aktywność marki WIŚNIOWSKI. Lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń pojawia się wraz ze swoimi produktami również na najważniejszych wydarzeniach branżowych we Włoszech, Francji, Skandynawii i Belgii. Wszystko, by budować jak najlepszy wizerunek polskich producentów w Europie.








WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już tradycja

Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na ...

2019-02-15 13:57:00

STOLARKA W PIGUŁCE: Czy branża skorzysta na programie Czyste Powietrze?

Rządowy program Czyste Powietrze może okazać się szansą na zwiększenie sprzedaży produktów o ...

2019-02-13 07:25:38

Orzeźwiający prysznic

Niektórzy powiadają, że aby dobrze rozpocząć dzień i mieć przez długie godziny pogodny nastrój, ...

2019-02-11 14:19:01

HS evolutionDrive - PETECKI przedstawia nowy system drzwi przesuwnych

HS evolutionDrive przez wysublimowaną budowę systemu, 5-komorowe skrzydła, ramy oraz uszczelnienie ...

2019-02-07 06:55:26

Antysmogowa wentylacja okienna

Zimą prawie 90% czasu spędzamy w budynkach, dlatego tak ważna jest jakość powietrza, którym w nich ...

2019-02-06 06:55:59

Baterie umywalkowe w interesujących aranżacjach

Jak urządzić strefę umywalki, by była komfortowa, miła dla oka i nie wiała aranżacyjną nudą? ...

2019-02-05 06:35:28

Budowlana Firma Roku i Osobowość Branży według miesięcznika Builder

Przyznane podczas kolejnej, XVI już Gali Builder Awards wyróżnienia trafiły w ręce najlepszych. ...

2019-02-01 11:35:08

STOLARKA W PIGUŁCE: Branża drzwiowa szykuje się do ofensywy

Polska jest nie tylko liderem w liczbie wyprodukowanych okien w Europie w 2018 r., ale także góruje ...

2019-02-01 07:22:18

Aluprof z dwoma prestiżowymi tytułami na Gali Builder Awards

Już po raz 16. podczas Gali Builder Awards przyznano wyróżnienia dla najlepszych firm i menedżerów ...

2019-02-01 07:07:13

Prawie 800 tysięcy złotych kosztowała najdroższa medyczna interwencja w 2018 roku

Koszt pomocy medycznej dla Polaka, który doznał urazu głowy w USA, wyniósł 793 000 zł. Według ...

2019-02-01 06:54:54

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt