• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny


Fot. Bartłomiej Usydus

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.


Rozpoczynające się 27 lutego koszykarskie Mistrzostwa Polski przyciągnęły do Krakowa rzeszę kibiców, interesujących się tym sportem. W rywalizacji wzięły udział najlepsze zespoły z całego kraju. Tytułu mistrzowskiego bronił zespół Asseco Arka Gdynia, który m.in. w 2010 roku znalazł się w najlepszej „ósemce” Europy uczestnicząc w rozgrywkach Euroligi. W niedzielę, 3 marca w finałowym meczu pomiędzy KS AGH Korona OKNOPLAST Kraków a Asseco Arką Gdynia, w decydującym starciu wygrała drużyna sponsorowana przez polskiego producenta okien i drzwi z PVC. Wszystkie mecze mistrzostw odbywały się w hali AGH Kraków, przy ul. Piastowskiej.

Cieszy nas, że ponownie mogliśmy zaangażować się w inicjatywę promującą aktywny tryb życia wśród młodzieży. Oprócz wsparcia jednej z najważniejszych koszykarskich imprez w Polsce zostaliśmy również sponsorem tytularnym drużyny KS AGH Korona Oknoplast Kraków, która świetnie zaprezentowała się w tegorocznym turnieju, zdobywając tytuł mistrza polski. Zależy nam, aby realnie angażować się w funkcjonowanie lokalnej społeczności, a sponsoring krakowskiej sceny koszykarskiej jest tego wyrazem – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

OKNOPLAST od lat inwestuje w sport


Sport jest bardzo ważnym obszarem strategii firmy, co potwierdzają liczne inwestycje w marketing sportowy. OKNOPLAST przez lata angażował się i wspierał czołowe europejskie  drużyny piłkarskie, takie jak Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. Sponsoring pomógł Grupie OKNOPLAST m.in. zbudować rozpoznawalność za granicą. Obecnie firma intensywnie angażuje się w lokalne rozgrywki sportowe. Jedną z ostatnich inwestycji była krakowska szkoła koszykarska dla uczniów.


OKNOPLAST
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów

Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na ...

2019-03-21 06:45:58

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii ...

2019-03-21 06:42:49

Przewaga 3-szybowych okien pasywnych nad zwykłymi

Słyszymy „okna pasywne” – myślimy „ciepło i ekologia”. To najczęstsze skojarzenia na temat ...

2019-03-21 06:27:24

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród ...

2019-03-14 07:10:14

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt