• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Mocne wejście Aluprof w nowy rok



Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.


Główny kierunek – eksport

Na konferencji prasowej Grupy Kęty Tomasz Grela, członek zarządu Grupy i prezes spółki Aluprof, działającej w segmencie systemów aluminiowych, zapowiedział kierunki rozwoju na najbliższe miesiące. Głównym celem Aluprof będzie zwiększenie sprzedaży eksportowej, wejście na rynki Kenii i Kuwejtu, a także wprowadzenie rozwiązań Aluprof do sprzedaży w sektorze budownictwa indywidualnego i użyteczności publicznej w Stanach Zjednoczonych.



Najbardziej dynamicznie rozwija nam się eksport i na eksport będziemy kładli największy nacisk. Pierwsza grupa rynków to Chorwacja, Grecja, Azerbejdżan – zakładamy dynamiczny wzrost sprzedaży w tych krajach, w formie sprzedaży bezpośrednio ze spółki w Polsce. Kuwejt i Kenia to są rynki, gdzie w tym roku chcielibyśmy zaistnieć, ale jako partner umowy spółki joint venture. Będziemy chcieli prowadzić własną działalność z lokalnym partnerem – powiedział Tomasz Grela i dodał – Na rynku USA podjęliśmy decyzję, że będziemy rynek penetrować również w poszukiwaniu klienta indywidualnego – rezydencji, domów, obiektów użyteczności publicznej.


Spółka zamierza zwiększyć wyniki przychodów ze sprzedaży o minimum 100 mln zł. w porównaniu do 2018 roku (zakończonego z wynikiem w granicach 1,27 mld zł). Planowany poziom wzrostu to 8 proc. – o 6% wzrosnąć ma sprzedaż krajowa, a eksport aż o 13%.

Sukces na międzynarodowych Targach BAU

Silną pozycję na rynkach zagranicznych Aluprof potwierdził także w styczniu na najbardziej prestiżowych targach w branży architektury i budownictwa – BAU w Monachium. Na mocno ograniczonej przez organizatorów przestrzeni firma stworzyła spektakularną ekspozycję, która na wiele sposobów promowała produkty polskiej marki. Nowoczesne stoisko w kształcie ramy okiennej, oprawa nawiązująca do polskich tradycji i subtelnie wyeksponowane przekroje systemów Aluprof przyciągały uwagę gości. Najważniejsza była jednak idea, aby promować polską markę korzystając z jej atutów.

Chcieliśmy na tej niewielkiej przestrzeni stworzyć coś symbolicznego – miejsce definiujące największą wartość polskich marek na zagranicznych rynkach. W rozwiązaniach technicznych jesteśmy w światowej czołówce, a nasza? przewaga? staje się? typowa dla Polaków elastyczność, kreatywność, umiejętność budowania przyjaznych relacji. Aluprof nie chce ukrywać swojej polskości, przeciwnie – podkreślamy ja? i czynimy z niej nasza? przewagę – zapewniła Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu i PR.

Miarą sukcesu marki Aluprof na Targach BAU były przyjazne relacje z partnerami biznesowymi, architektami i handlowcami z całego świata. To efekt zarówno ogromnego zaangażowania całego zespołu podczas tygodnia spędzonego w Monachium, jak również długofalowej polityki rozwoju firmy i efektywnej działalności zagranicznych oddziałów spółki. Symbolicznym podsumowaniem był wybór stoiska Aluprof przez architektów ze światowego stowarzyszenia World Architects jak to, które na pewno chcą odwiedzić.

Aluprof
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów

Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na ...

2019-03-21 06:45:58

WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji

Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii ...

2019-03-21 06:42:49

Przewaga 3-szybowych okien pasywnych nad zwykłymi

Słyszymy „okna pasywne” – myślimy „ciepło i ekologia”. To najczęstsze skojarzenia na temat ...

2019-03-21 06:27:24

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród ...

2019-03-14 07:10:14

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt