• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Mocne wejście Aluprof w nowy rok



Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.


Główny kierunek – eksport

Na konferencji prasowej Grupy Kęty Tomasz Grela, członek zarządu Grupy i prezes spółki Aluprof, działającej w segmencie systemów aluminiowych, zapowiedział kierunki rozwoju na najbliższe miesiące. Głównym celem Aluprof będzie zwiększenie sprzedaży eksportowej, wejście na rynki Kenii i Kuwejtu, a także wprowadzenie rozwiązań Aluprof do sprzedaży w sektorze budownictwa indywidualnego i użyteczności publicznej w Stanach Zjednoczonych.



Najbardziej dynamicznie rozwija nam się eksport i na eksport będziemy kładli największy nacisk. Pierwsza grupa rynków to Chorwacja, Grecja, Azerbejdżan – zakładamy dynamiczny wzrost sprzedaży w tych krajach, w formie sprzedaży bezpośrednio ze spółki w Polsce. Kuwejt i Kenia to są rynki, gdzie w tym roku chcielibyśmy zaistnieć, ale jako partner umowy spółki joint venture. Będziemy chcieli prowadzić własną działalność z lokalnym partnerem – powiedział Tomasz Grela i dodał – Na rynku USA podjęliśmy decyzję, że będziemy rynek penetrować również w poszukiwaniu klienta indywidualnego – rezydencji, domów, obiektów użyteczności publicznej.


Spółka zamierza zwiększyć wyniki przychodów ze sprzedaży o minimum 100 mln zł. w porównaniu do 2018 roku (zakończonego z wynikiem w granicach 1,27 mld zł). Planowany poziom wzrostu to 8 proc. – o 6% wzrosnąć ma sprzedaż krajowa, a eksport aż o 13%.

Sukces na międzynarodowych Targach BAU

Silną pozycję na rynkach zagranicznych Aluprof potwierdził także w styczniu na najbardziej prestiżowych targach w branży architektury i budownictwa – BAU w Monachium. Na mocno ograniczonej przez organizatorów przestrzeni firma stworzyła spektakularną ekspozycję, która na wiele sposobów promowała produkty polskiej marki. Nowoczesne stoisko w kształcie ramy okiennej, oprawa nawiązująca do polskich tradycji i subtelnie wyeksponowane przekroje systemów Aluprof przyciągały uwagę gości. Najważniejsza była jednak idea, aby promować polską markę korzystając z jej atutów.

Chcieliśmy na tej niewielkiej przestrzeni stworzyć coś symbolicznego – miejsce definiujące największą wartość polskich marek na zagranicznych rynkach. W rozwiązaniach technicznych jesteśmy w światowej czołówce, a nasza? przewaga? staje się? typowa dla Polaków elastyczność, kreatywność, umiejętność budowania przyjaznych relacji. Aluprof nie chce ukrywać swojej polskości, przeciwnie – podkreślamy ja? i czynimy z niej nasza? przewagę – zapewniła Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu i PR.

Miarą sukcesu marki Aluprof na Targach BAU były przyjazne relacje z partnerami biznesowymi, architektami i handlowcami z całego świata. To efekt zarówno ogromnego zaangażowania całego zespołu podczas tygodnia spędzonego w Monachium, jak również długofalowej polityki rozwoju firmy i efektywnej działalności zagranicznych oddziałów spółki. Symbolicznym podsumowaniem był wybór stoiska Aluprof przez architektów ze światowego stowarzyszenia World Architects jak to, które na pewno chcą odwiedzić.

Aluprof
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

"Bezpieczeństwo bez granic" - polska i niemiecka policja o poprawie bezpieczeństwa domów i mieszkań

14 maja w niemieckim Pfaffenhain odbyła się pierwsza polsko-niemiecka konferencja szkoleniowa pn. ...

2019-05-21 06:17:57

Bateria nablatowa w nowoczesnym salonie łazienkowym

Jest nieodłączną towarzyszką umywalki i może być wspaniałą ozdobą przestrzeni, w  której obie się ...

2019-05-21 06:05:47

STOLARKA W PIGUŁCE: Wystartował pierwszy podcast branżowy w Polsce

„Branżowisko” to nowy podcast, który zadebiutował w maju 2019 r. Audycje są tworzone wspólnie przez ...

2019-05-17 12:49:29

OKNOPLAST po raz kolejny uhonorowany Orłem 'Wprost"

W poniedziałek 13 maja w Krakowie odbyła się gala wręczenia nagród Orły „Wprost” Województwa ...

2019-05-16 05:19:05

Nowość marki CREATON - Dachówka SIMPLA w kolorze łupka FINESSE glazurowana

SIMPLA dołącza do modnej kolekcji dachówek ceramicznych CREATON dostępnych w kolorze łupka z ...

2019-05-15 07:00:48

Nowości armatury instalacyjnej i techniki grzewczej FERRO

Bezpieczne instalacjeArmaturę regulująco-zabezpieczającą firmy FERRO wzbogaciły nowe grupy ...

2019-05-14 06:17:01

Andrzej Wiśniowski odznaczony Medalem Stulecia Odzyskanej Niepodległości

Medal Stulecia Odzyskanej Niepodległości honoruje wysiłki wszystkich osób, które w trakcie ...

2019-05-10 10:25:37

STOLARKA W PIGUŁCE: Czy inwestycje branży stolarki zapowiadają dobrą koniunkturę przez lata?

Największe polskie firmy z branży stolarki budowlanej inwestują na potęgę. Wielomilionowe ...

2019-05-10 10:12:52

"Medal 100-lecia Odzyskania Niepodległości" dla Prezesa OKNOPLAST za zasługi dla polskiej ...

8 maja 2019 r. w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie „Medalu 100-lecia Odzyskania ...

2019-05-10 05:17:41

Produkty VALVEX docenione przez polskich instalatorów!

Zawory kulowe do gazu ORION oraz oferta zestawów mieszających z zaworem trzydrogowym CONTROLMIX ...

2019-05-09 06:32:16

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...



Kontakt