Najnowsze wiadomości:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Klasy patronackie "DOBRY MONTAŻ" odwiedziły fabryki KRISPOL we Wrześni



Blisko 70 uczniów odwiedziło zakłady czołowego producenta stolarki otworowej firmy KRISPOL. Młodzi ludzie przygotowują się do zawodu montera stolarki budowlanej, profesji wspieranej przez związek Polskie Okna i Drzwi i kampanię Dobry Montaż.


Szkoły w Zbąszyniu, Wadowicach i Gdańsku to prężne funkcjonujące placówki edukacyjne, które śledzą trendy na rynku pracy i postanowiły uruchomić kierunki kształcące w zawodzie montera stolarki budowlanej. W kwietniu firmę KRISPOL odwiedzili uczniowie z tych szkół. Po hali produkcyjnej oprowadził młodzież Dyrektor Zakładu - Mariusz Polus. Uczniowie wzięli również udział w szkoleniu produktowym, a także montażowym. Dla niektórych była z nich była to pierwsza styczność z profesjonalnym montażem bramy garażowej. - Wiedza i praktyka, to na to stawiamy szkoląc partnerów na wydarzeniach sygnowanych logiem AKADEMII EKSPERTA, te same założenia przyświecały również projektowi dla szkół. Dobry Montaż to podstawa zadowolenia z produktu. Wierzymy, że to właśnie rozwój kompetencji zawodowych młodzieży będzie miał znaczący wpływ na jakość montażu stolarki w Polsce. Edukacja jest więc kluczowa – powiedział Marcin Garbaciak, szkoleniowiec z Akademii Eksperta.

Zapoznanie uczniów z cyklem produkcyjnym i zasadami LEAN miały za zadanie pokazać jak złożony jest proces produkcji. Zwiedzanie zakładu połączone ze sporą dawką wiedzy na szkoleniu teoretycznym – produktowym i praktycznym - montażowym, pozwoliły spojrzeć na pracę montera w sposób praktyczny i wykraczający poza książkową wiedzę, którą uczniowie zdobywają w murach szkoły.

Zawód montera stolarki budowlanej został zakwalifikowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej jako nowa profesja w grudniu 2017 roku, wtedy został również wpisany na listę zawodów szkolnictwa wyższego. Nad podstawą programową i przygotowaniem materiałów edukacyjnych dla uczniów pracował cały sztab ekspertów z największych firm branżowych. –  Udział w tym projekcie jest nam szczególnie bliski, gdyż konstruktorzy z Działu Zarządzania Produktem aktywnie uczestniczyli w procesie tworzenia podręczników do nauki zawodu. Czujemy się więc odpowiedzialni za przyszłych ambasadorów Dobrego Montażu i chętnie gościliśmy ich w naszej Akademii. To ważny filar naszej strategii wysokiej jakości, której ostatnim elementem jest doskonały montaż – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager KRISPOL. Jak pokazują badania, zapotrzebowanie na pracowników z tego sektora rośnie – zarówno w Polsce, jak i całej Europie, gdzie polska stolarka wiedzie prym.









Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=tsCQsFqcgJw



KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Sukcesja - proces czy moment?

Rozmowa z Mieczysławem Krysińskim, założycielem firmy  Kristech technika otworowa.Szacuje się, że ...

2019-06-19 14:28:52

Kampania "Stop włamaniom do domów"

19 czerwca po raz pierwszy obchodzimy Europejski Dzień Przeciwdziałania Włamaniom do domów. Z ...

2019-06-19 14:20:20

Innowacje i nowości w ogrodzeniach

Bycie innowacyjnym wymaga ciągłej pracy, śledzenia zmian na rynku i potrzeb klientów. Każda firma, ...

2019-06-19 07:00:22

Komfort na pilota. KRISPOL z promocją własnych napędów STARCUS

Niezawodny napęd do bram garażowych za 399 zł? Z marką KRISPOL to możliwe.Ruszyła promocja napędów ...

2019-06-19 06:10:14

Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA

Zgodnie z zeszłorocznymi założeniami wiodącego europejskiego producenta i dystrybutora systemów ...

2019-06-19 05:37:55

WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future

Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach ...

2019-06-19 05:21:58

OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery ...

2019-06-19 05:11:54

Kuchnia w klimacie industrialnym

Współczesna kuchnia jest przeciwieństwem tej dawnej – zamkniętej, jakby ukrywanej przed osobami z ...

2019-06-18 05:26:34

Chłodzenie potrzebne od zaraz

Pełne słońce i temperatura powyżej 30 stopni – to wymarzony scenariusz na letnie, wakacyjne dni. W ...

2019-06-18 05:14:41

Okno jako indywidualny akcent architektoniczny

Stolarka okienna nie tylko zdobi elewację, ale także w znaczącym stopniu decyduje o charakterze ...

2019-06-18 05:00:17

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...



Kontakt