• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

KRISPOL i Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii "Gwarancja spokoju"



Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.


GWARANCJA SPOKOJU

Ambasador marki wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują, z jakimi wyzwaniami spotykają się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju.

Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem. – W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup jest premiowany dodatkowymi korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.

7 LAT GWARANCJI NA OKNA

Producent zagrał kolejną mocną kartą - przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Do tej pory oferował 5-letnią gwarancję na komplet stolarki. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata to potwierdzenie jakości i trwałości produktów. W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach. To dla nich komfortowa sytuacja i pozytywne doświadczenie. Na 7-letnią gwarancję w branży stolarki otworowej mogą sobie pozwolić wyłącznie solidni producenci.

BONUS DLA KLIENTÓW

    Premiera kampanii to również start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.

 -  Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń – twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży. W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie – dodaje.

Materiały wideo do kampanii powstały przy współpracy z salonem KRISHOME CONCEPT PLUS w Tarnowie. Kampania digitalowa została zaplanowana na wrzesień.

Za kreację odpowiada dom produkcji filmowej i telewizyjnej - Baltic Media Group, a promocję MaxRoyAgency i dział marketingu KRISPOL.

Szczegóły znajdują się na stronie producenta:  www.gwarancjaspokoju.pl
Spoty reklamowe będzie można zobaczyć na Youtubie: https://www.youtube.com/user/KRISPOLvideos

KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL dla Policji. Nowy wymiar społecznej odpowiedzialności

KRISPOL stawia na trzy ważne filary. Komfort, bezpieczeństwo i energooszczędność. Rozwiązania ...

2019-09-20 11:49:03

Aluprof zaprezentuje nowy system MB-Skyline na targach Warsaw Build

3. października w Warszawie rozpoczyna się Ogólnopolskie Forum Stolarki 2019 – najważniejsze ...

2019-09-20 06:29:17

#RazemdlaBezpieczeństwa warszawscy kontrterroryści ze wsparciem branży stolarki okienno-drzwiowej

Zwykle widzimy ich w telewizji. Mundury z motywem moro, kominiarki, kamizelki kuloodporne widoczne ...

2019-09-20 06:08:38

Jednoosobowy dom - przestrzeń bez granic

Dwukondygnacyjny budynek zaprojektowany z myślą o jednym mieszkańcu stanowi doskonały przykład ...

2019-09-19 05:40:55

OKNOPLAST z mocnym uderzeniem na 25-leciu: tym razem firma świętowała z partnerami handlowymi

W czwartek 12 września odbyła się kolejna część obchodów 25-lecia OKNOPLAST. W Nosalowym Dworze w ...

2019-09-18 06:49:03

Marka WIŚNIOWSKI z rozwiązaniami proekologicznymi w budownictwie

W nowoczesnym świecie ekologia to ważny temat, dlatego każda firma stawiająca na rozwój i innowacje ...

2019-09-18 06:42:04

Kąpiel w wannie w wielu odsłonach

Pośród pytań, które stawiamy sobie urządzając naszą wymarzoną łazienkę, jest także to jedno z ...

2019-09-17 06:18:55

STOLARKA W PIGUŁCE: Okno przestało być tylko oknem

Powiedzieć, że współczesne okna są trwałe, szczelne, ciche i ciepłe, to tak naprawdę nie powiedzieć ...

2019-09-17 05:54:19

Klimas Wkręt-met rozpoczął mobilne szkolenia dla Klientów

Dzięki Mobilnej Strefie Montażu – nowemu, szkoleniowemu projektowi Klimas Wkręt-met, użytkownicy ...

2019-09-17 05:44:24

Warsztaty techniczne Związku POiD w Instytucie Techniki Budowlanej

Związek Polskie Okna i Drzwi rozpoczyna jesienną edycję cyklu szkoleń technicznych. Najbliższe ...

2019-09-13 06:27:28

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...



Kontakt