Najnowsze wiadomości:
Kolejne wzrosty finansowe ALUPROF (czwartek, 22, czerwiec 2017 08:06)
Dom w zasięgu smartfona (wtorek, 20, czerwiec 2017 15:08)
Kuchnia w wakacyjnym klimacie (wtorek, 20, czerwiec 2017 09:29)
Armatura Alpinia - perfekcyjna w każdym detalu (środa, 14, czerwiec 2017 13:34)
Twój bezpieczny dom z firmą PETECKI (środa, 14, czerwiec 2017 08:00)
Kąpiel czy prysznic? (wtorek, 13, czerwiec 2017 07:46)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie  rośnie liczba klientów  korzystających z internetowych narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.


Uruchomione jesienią 2015 roku nowoczesne, elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny, kontakt ze sprzedawcą energii ale także  kompleksową obsługę na wysokim poziomie. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.  

Od momentu wdrożenia przejrzystego i bezpiecznego serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów, którzy bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie realizują sprawy związane z energią elektryczną. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą  smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

- Jednym z naszych podstawowych celów jest wyznaczanie najwyższych standardów w branży, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, Prezes Zarządu PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Jak to działa i co daje?

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl . Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Biuro w smartfonie


W elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci doceniają szczególnie możliwość zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.



PGE Obrót
(press box)

POLECAMY

  • POPULARNE
  • NOWE

Kolejne wzrosty finansowe ALUPROF

W maju br. firma ALUPROF odnotowała wzrost sprzedaży architektonicznych systemów aluminiowych w ...

2017-06-22 06:06:36

Dom w zasięgu smartfona

Pakujesz walizki i zanosisz je do samochodu, upychając ciasno w bagażniku. Sprawdzasz, czy woda ...

2017-06-20 13:08:47

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym gmachem dawnego Domu Partii w Warszawie, a ślepą ...

2017-06-20 10:53:34

Kuchnia w wakacyjnym klimacie

Zbliżają się wakacje – czas odpoczynku i relaksu. Niezależnie od tego, jak je spędzamy, zawsze ...

2017-06-20 07:29:27

Złoto dla KRISPOL za energooszczędny komplet stolarki dla domu

Firma KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien, rolet oraz drzwi wejściowych został ...

2017-06-20 06:53:29

OKNOPLAST Złotym Championem i Srebrną Budowlaną Marką Roku 2017



OKNOPLAST zdobył dwa prestiżowe tytuły Złoty Champion 2017 oraz Srebrna Budowlana Marka Roku w ...

2017-06-16 09:50:33

PROJEKTY DOMÓW

reklama mbank

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...

Analiza ryzyka - pierwszy krok do bezpiecznego domu

Analiza ryzyka - ...

Po kilku latach zastoju na rynku nieruchomości ...