Najnowsze wiadomości:
Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu! (piątek, 22, wrzesień 2017 14:55)
WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM (piątek, 22, wrzesień 2017 08:12)
Otwarte okna przyczyną co piątego włamania (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:24)
Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI (czwartek, 21, wrzesień 2017 09:10)
3 pomysły na oryginalną elewację domu (środa, 20, wrzesień 2017 08:48)
Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi? (środa, 20, wrzesień 2017 08:18)
Deante Vital - solidny asystent w Twojej łazience (środa, 20, wrzesień 2017 07:52)
Winkhaus promuje nowy sposób wietrzenia (środa, 13, wrzesień 2017 09:11)
KRISPOL z tytułem "Solidny Pracodawca Roku 2017" (środa, 13, wrzesień 2017 08:42)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie  rośnie liczba klientów  korzystających z internetowych narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.


Uruchomione jesienią 2015 roku nowoczesne, elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny, kontakt ze sprzedawcą energii ale także  kompleksową obsługę na wysokim poziomie. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.  

Od momentu wdrożenia przejrzystego i bezpiecznego serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów, którzy bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie realizują sprawy związane z energią elektryczną. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą  smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

- Jednym z naszych podstawowych celów jest wyznaczanie najwyższych standardów w branży, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, Prezes Zarządu PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Jak to działa i co daje?

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl . Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Biuro w smartfonie


W elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci doceniają szczególnie możliwość zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.



PGE Obrót
(press box)

REKLAMA

POLECAMY

 
  • POPULARNE
  • NOWE

Niezwykłe aranżacje VALVEX w Forum Designu!



Forum Designu to nowotarski projekt na artystycznej mapie Krakowa, promujący najlepszy polski ...

2017-09-22 12:55:57

WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM

Kiedy ludzie solidarnie łączą siły, aby pomagać innym, można zdziałać wielkie rzeczy! Dlatego ...

2017-09-22 06:12:34

Otwarte okna przyczyną co piątego włamania


Jak podają statystyki policyjne, niemal co piąte włamanie odbywa się przez uchylone lub otwarte ...

2017-09-21 07:24:07

Jesienna oferta smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI


Firma WIŚNIOWSKI ruszyła z nową promocją. W jej ramach od 18 września bramy, drzwi i ogrodzenia ...

2017-09-21 07:10:59

3 pomysły na oryginalną elewację domu

Niebanalna elewacja może okazać się wizytówką nowoczesnego domu. Zewnętrzny wygląd jest ...

2017-09-20 06:48:36

Jak dobrać zawiasy do szklanych drzwi?

Jednym z najczęściej spotykanych szklanych rozwiązań są szklane drzwi, mocowane zarówno do ścian, ...

2017-09-20 06:18:54

PROJEKTY DOMÓW

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...