Najnowsze wiadomości:
W kuchni eko (wtorek, 16, styczeń 2018 08:05)
Wiemy jak działa złodziej! (poniedziałek, 08, styczeń 2018 12:01)
W nastrojowej łazience (czwartek, 04, styczeń 2018 09:46)
Deante zaczyna Nowy Rok od pomagania (środa, 03, styczeń 2018 13:22)
FERRO: Komfort w wannie (środa, 20, grudzień 2017 09:48)
NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie! (piątek, 15, grudzień 2017 08:47)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie  rośnie liczba klientów  korzystających z internetowych narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.


Uruchomione jesienią 2015 roku nowoczesne, elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny, kontakt ze sprzedawcą energii ale także  kompleksową obsługę na wysokim poziomie. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.  

Od momentu wdrożenia przejrzystego i bezpiecznego serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów, którzy bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie realizują sprawy związane z energią elektryczną. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą  smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

- Jednym z naszych podstawowych celów jest wyznaczanie najwyższych standardów w branży, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, Prezes Zarządu PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Jak to działa i co daje?

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl . Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Biuro w smartfonie


W elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci doceniają szczególnie możliwość zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.



PGE Obrót
(press box)

  • POPULARNE
  • NOWE

Oknoplast Running Team w 6. Biegu Wielkich Serc dla WOŚP

W niedzielę 14 stycznia br. odbył się kolejny Bieg Wielkich Serc w Krakowie, organizowany na rzecz ...

2018-01-19 12:38:42

Innowacyjność marki WIŚNIOWSKI pokryta trzykrotnym złotem

Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w ...

2018-01-18 08:53:24

W kuchni eko


Odpowiednia aranżacja kuchennego wnętrza pozwala na kontakt ze światem przyrody zarówno podczas ...

2018-01-16 07:05:25

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur ...

2018-01-12 13:51:03

Ratio Power – supermocny tynk gipsowy

Najpopularniejszym dziś sposobem wykończenia ścian i sufitów jest położenie tynków. Jednowarstwowe, ...

2018-01-11 10:28:56

IZOLPLAN membrana SP od Izohan

IZOLPLAN membrana SP to nowy produkt w portfolio marki Izolmat, będącej częścią grupy Izohan. ...

2018-01-11 09:57:14

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...