Najnowsze wiadomości:
Prysznic bez niespodzianek! (piątek, 21, kwiecień 2017 14:51)
Kiedy okna nadają się do wymiany? (piątek, 21, kwiecień 2017 08:20)
WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej (wtorek, 18, kwiecień 2017 14:19)
VALVEX - źródło wody w Twoim ogrodzie (wtorek, 18, kwiecień 2017 09:47)
Outlet Park Szczecin bije rekordy odwiedzalności (środa, 12, kwiecień 2017 09:30)
Nowe panele drzwiowe ALUPROF (wtorek, 11, kwiecień 2017 08:37)
Oryginalne formy baterii kuchennych (wtorek, 11, kwiecień 2017 08:14)
Solid Security partnerem handlowym Winkhaus (poniedziałek, 10, kwiecień 2017 08:11)
Powłoka PVD-Kosmiczne rozwiązania na wyciągnięcie ręki (poniedziałek, 03, kwiecień 2017 12:49)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i blisko 10 tys. użytkowników korzystających z mobilnego PGE mBOK. Systematycznie  rośnie liczba klientów  korzystających z internetowych narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE Obrót.


Uruchomione jesienią 2015 roku nowoczesne, elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny, kontakt ze sprzedawcą energii ale także  kompleksową obsługę na wysokim poziomie. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.  

Od momentu wdrożenia przejrzystego i bezpiecznego serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów, którzy bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie realizują sprawy związane z energią elektryczną. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą  smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

- Jednym z naszych podstawowych celów jest wyznaczanie najwyższych standardów w branży, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, Prezes Zarządu PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.

Jak to działa i co daje?

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl . Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail.

Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach.

Biuro w smartfonie


W elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci doceniają szczególnie możliwość zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.



PGE Obrót
(press box)

POLECAMY

  • POPULARNE
  • NOWE

Prysznic bez niespodzianek!

Cenisz nowoczesny design połączony z funkcjonalnością i łatwością obsługi? Chcesz nadać swojej ...

2017-04-21 12:51:25

Kiedy okna nadają się do wymiany?

Myśląc o remoncie mieszkania, rzadko bierzemy pod uwagę wymianę okien, ponieważ ich zużycie nie ...

2017-04-21 06:20:35

KRISPOL przedstawia nowy model ciepłej bramy



KRISPOL- wiodący producent kompletu stolarki dla domu: bramy garażowej, okien, rolet, drzwi i ...

2017-04-20 06:07:28

WIŚNIOWSKI smartCONNECTED w kampanii telewizyjnej

WIŚNIOWSKI – producent bram, drzwi i ogrodzeń rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Działania ...

2017-04-18 12:19:39

VALVEX - źródło wody w Twoim ogrodzie

Wraz z pierwszymi powiewami wiosny obudź w sobie duszę ogrodnika i stwórz funkcjonalne źródło ...

2017-04-18 07:47:06

Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

Ponad 140 tys. aktywnych profili założonych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK i ...

2017-04-12 08:50:02

PROJEKTY DOMÓW

reklama mbank

Outlet Park Szczecin bije rekordy odwiedzalności

Outlet Park Szczecin ...

Należący do Echo Polska Properties Outlet Park ...

Echo Polska Properties i Echo Investment kupują Galerię Młociny

Echo Polska Properties i ...

Echo Polska Properties NV (EPP) oraz Echo ...

Sky View Parc - kolejna prestiżowa realizacja ALUPROF w USA

Sky View Parc - kolejna ...

Nowy Jork to miasto ciągłego rozwoju, w którym ...