Najnowsze wiadomości:
KRISPOL startuje z zimową promocją (wtorek, 16, październik 2018 08:26)
Wyspa w kuchni (wtorek, 16, październik 2018 08:16)
Energooszczędność w żywych odcieniach (czwartek, 11, październik 2018 16:09)
Nowy projekt dbamodom.pl dostępny on-line (środa, 10, październik 2018 14:07)
VALVEX wprowadza do oferty kolejne rozdzielacze (środa, 10, październik 2018 13:58)
Armatura do łazienki - wybierz swoją kolekcję (poniedziałek, 08, październik 2018 15:02)
WnD - polski tygrys okien i drzwi PVC (piątek, 05, październik 2018 12:27)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

WIŚNIOWSKI wspólnie z 150 firmami pomaga małym sercom!


Ponad 150 firm postanowiło dołączyć do ogólnopolskiej akcji „Razem ratujmy małe serduszka” i wspólnie z marką WIŚNIOWSKI wesprzeć klinikę kardiochirurgii dziecięcej w Prokocimiu. Razem zbierają pieniądze na specjalistyczny sprzęt do ratowania życia. Jeszcze tylko do końca listopada klienci marki mogą pomóc osiągnąć ten szczytny cel.



Partnerzy Handlowi firmy WIŚNIOWSKI dobrowolnie przyłączają się do przekazania określonego procentu swoich dochodów ze sprzedaży produktów marki na rzecz fundacji Schola Cordis. Jest ona założona przez wybitnego kardiologa dziecięcego, profesora Janusza Skalskiego i dba o pozyskiwanie środków dla krakowskiej kliniki kardiochirurgii dziecięcej, która wykonuje ponad 400 operacji rocznie. Więcej o działalności i potrzebach oddziału zobaczyć można w reportażu Filipa Chajzera, dostępnym TUTAJ .

Łacińska nazwa fundacji tłumaczy się na język polski jako „szkoła serc”, zatem wsparcie akcji można rozumieć jako lekcję pięknej sztuki pomagania innym. Na szczęście chętnych do udziału w tej inicjatywie nie brakuje. Zaledwie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia w akcję „Razem ratujmy małe serduszka” zaangażowało się ponad 150 dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI z całej Polski. I jest ich coraz więcej. To doskonały wynik, który uświadamia, że warto pomagać i inspirować swoich partnerów do działania. Dzięki temu – wspólnie możemy osiągnąć więcej.

„Poprzez akcję chcemy mobilizować klientów i naszych partnerów do pomagania wspólnie z nami tym najmniejszym i najbardziej potrzebującym pacjentom i to na początku ich drogi życia. Nasi kontrahenci przekażą pół procenta z obrotu, my drugie pół procenta. To jest już konkretna suma, która trafi na konto fundacji – przekażemy co najmniej 300 tysięcy złotych. Kupując produkty marki WIŚNIOWSKI w wymierny sposób każdy z nas może wesprzeć beneficjentów tej akcji, do czego zachęcamy” – mówi Krystyna Baran prezes firmy WISNIOWSKI.

Sam prof. Skalski, podczas konferencji poświęconej akcji, zachęcał wszystkich do pomagania chorym, wzorem państw zachodnich.
„Tego rodzaju wsparcie jest nam niezwykle potrzebne, to wsparcie warunkuje naszą egzystencje na oddziałach. Ludzie powinni sobie pomagać. Polskie społeczeństwo potrafi otwierać swoje serca i skutecznie wspierać innych. Nawiązanie tak kapitalnego kontaktu z firmą WIŚNIOWSKI to fantastyczna sprawa. Ja już wiem, że dzięki ich wsparciu będziemy mogli kupić konkretny sprzęt. Jest to cudowna dla nas i naszych pacjentów wiadomość” – podkreśla prof. Janusz Skalski kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie.

Jeszcze tylko do końca listopada skorzystać można z oferty specjalnej na bramy, drzwi i ogrodzenia marki WIŚNIOWSKI, z której część środków zostanie przekazanych na konto fundacji. Krakowską klinikę wesprzeć można także, dokonując wpłat bezpośrednio na konto Scholi Cordis - nr rachunku 18 1060 0076 0000 3200 0133 8787. Każda złotówka to dodatkowa szansa na uratowanie życia najmłodszych pacjentów.

WIŚNIOWSKI
(PRESS BOX)

  • POPULARNE
  • NOWE

KRISPOL startuje z zimową promocją

Ostatnia w tym roku promocja firmy KRISPOL właśnie się rozpoczęła. “ZIMA NADCHODZI” to oferta, w ...

2018-10-16 06:26:19

Wyspa w kuchni

Kuchnia z wyspą to marzenie wielu osób poświęcających sporo czasu na przygotowywanie posiłków. Aby ...

2018-10-16 06:16:31

Energooszczędność w żywych odcieniach

Fasada nowej, energooszczędnej siedziby Instytutu RAL w Bonn w bardzo wyrazisty sposób ...

2018-10-11 14:09:08

OKNOPLAST tytularnym sponsorem krakowskiej drużyny koszykówki

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi z PVC Grupa OKNOPLAST przystąpiła ...

2018-10-11 13:58:56

STOLARKA W PIGUŁCE: Brak rąk do pracy ogranicza rozwój branży

W sierpniu stopa bezrobocia spadła do 5,8% i była najniższa od listopada 1990 roku. To bardzo dobry ...

2018-10-11 13:36:01

Nowy projekt dbamodom.pl dostępny on-line

Grupa PETECKI wraz z firmą Roto, wieloletnim partnerem technologicznym, poszerzyły zakres ...

2018-10-10 12:07:00

VALVEX wprowadza do oferty kolejne rozdzielacze

Rozdzielacze BASE INOX K2 MINI PLUS do ogrzewania tradycyjnego wyposażone zostały w innowacyjne ...

2018-10-10 11:58:38

Schüco na Golf Archi Cup 2018

Już za nami IX Mistrzostwa Polski Architektów w Golfie. Uczestnicy tego niezwykłego sportowego ...

2018-10-09 11:54:47

Duża komora - więcej możliwości. Nowości kuchenne Deante

Nowoczesna kuchnia jest miejscem reprezentacyjnym, często połączonym z salonem i otwartym dla ...

2018-10-09 11:29:15

KRISPOL zdradził plany kolejnego projektu biznesowego, tym razem dla rozwiązań przemysłowych

Nieco ponad pół roku temu wrzesińska spółka KRISPOL zaprezentowała na targach BUDMA innowacyjną ...

2018-10-08 13:12:27

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...