Najnowsze wiadomości:
Hotelowy splendor (poniedziałek, 14, styczeń 2019 14:32)
Najważniejsze trendy wnętrzarskie w 2019 roku (piątek, 11, styczeń 2019 12:45)
Francuski eklektyzm w salonie kąpielowym (wtorek, 08, styczeń 2019 13:05)
KRISPOL z tytułem "Friendly Workplace" (poniedziałek, 07, styczeń 2019 14:07)
Elegancka i minimalistyczna łazienka (czwartek, 27, grudzień 2018 10:31)
Systemy aluminiowe w nagrodzonym Green2Day (czwartek, 20, grudzień 2018 07:44)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

WIŚNIOWSKI wspólnie z 150 firmami pomaga małym sercom!


Ponad 150 firm postanowiło dołączyć do ogólnopolskiej akcji „Razem ratujmy małe serduszka” i wspólnie z marką WIŚNIOWSKI wesprzeć klinikę kardiochirurgii dziecięcej w Prokocimiu. Razem zbierają pieniądze na specjalistyczny sprzęt do ratowania życia. Jeszcze tylko do końca listopada klienci marki mogą pomóc osiągnąć ten szczytny cel.



Partnerzy Handlowi firmy WIŚNIOWSKI dobrowolnie przyłączają się do przekazania określonego procentu swoich dochodów ze sprzedaży produktów marki na rzecz fundacji Schola Cordis. Jest ona założona przez wybitnego kardiologa dziecięcego, profesora Janusza Skalskiego i dba o pozyskiwanie środków dla krakowskiej kliniki kardiochirurgii dziecięcej, która wykonuje ponad 400 operacji rocznie. Więcej o działalności i potrzebach oddziału zobaczyć można w reportażu Filipa Chajzera, dostępnym TUTAJ .

Łacińska nazwa fundacji tłumaczy się na język polski jako „szkoła serc”, zatem wsparcie akcji można rozumieć jako lekcję pięknej sztuki pomagania innym. Na szczęście chętnych do udziału w tej inicjatywie nie brakuje. Zaledwie w ciągu miesiąca od rozpoczęcia w akcję „Razem ratujmy małe serduszka” zaangażowało się ponad 150 dystrybutorów marki WIŚNIOWSKI z całej Polski. I jest ich coraz więcej. To doskonały wynik, który uświadamia, że warto pomagać i inspirować swoich partnerów do działania. Dzięki temu – wspólnie możemy osiągnąć więcej.

„Poprzez akcję chcemy mobilizować klientów i naszych partnerów do pomagania wspólnie z nami tym najmniejszym i najbardziej potrzebującym pacjentom i to na początku ich drogi życia. Nasi kontrahenci przekażą pół procenta z obrotu, my drugie pół procenta. To jest już konkretna suma, która trafi na konto fundacji – przekażemy co najmniej 300 tysięcy złotych. Kupując produkty marki WIŚNIOWSKI w wymierny sposób każdy z nas może wesprzeć beneficjentów tej akcji, do czego zachęcamy” – mówi Krystyna Baran prezes firmy WISNIOWSKI.

Sam prof. Skalski, podczas konferencji poświęconej akcji, zachęcał wszystkich do pomagania chorym, wzorem państw zachodnich.
„Tego rodzaju wsparcie jest nam niezwykle potrzebne, to wsparcie warunkuje naszą egzystencje na oddziałach. Ludzie powinni sobie pomagać. Polskie społeczeństwo potrafi otwierać swoje serca i skutecznie wspierać innych. Nawiązanie tak kapitalnego kontaktu z firmą WIŚNIOWSKI to fantastyczna sprawa. Ja już wiem, że dzięki ich wsparciu będziemy mogli kupić konkretny sprzęt. Jest to cudowna dla nas i naszych pacjentów wiadomość” – podkreśla prof. Janusz Skalski kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie.

Jeszcze tylko do końca listopada skorzystać można z oferty specjalnej na bramy, drzwi i ogrodzenia marki WIŚNIOWSKI, z której część środków zostanie przekazanych na konto fundacji. Krakowską klinikę wesprzeć można także, dokonując wpłat bezpośrednio na konto Scholi Cordis - nr rachunku 18 1060 0076 0000 3200 0133 8787. Każda złotówka to dodatkowa szansa na uratowanie życia najmłodszych pacjentów.

WIŚNIOWSKI
(PRESS BOX)

  • POPULARNE
  • NOWE

Hotelowy splendor

Nowoczesną łazienkę cenimy przede wszystkim za wygodę, przestrzeń, w której bez trudu możemy się ...

2019-01-14 13:32:37

Podsumowanie 2018 roku - najpopularniejsze assistance samochodowe

Z analizy danych, z minionego roku, zebranych przez Mondial Assistance wynika, że pracownicy ...

2019-01-14 13:18:26

Polska stolarka rośnie w siłę - udowodni to na targach BAU

Przed nami wiodące w Europie targi w dziedzinie architektury oraz materiałów i systemów budowlanych ...

2019-01-11 14:10:22

Najważniejsze trendy wnętrzarskie w 2019 roku

W ostatnich latach w polskich domach na stałe zagościł styl skandynawski. W bieżącym roku ...

2019-01-11 11:45:21

Aluprof zapowiada swój udział na Targach BAU 2019!

BAU to wiodące targi architektury, materiałów i systemów budowlanych. Tegoroczna edycja potrwa od ...

2019-01-11 11:20:13

Aluprof podsumowuje rok 2018: siła naszej marki wciąż rośnie!

Wzrost sprzedaży, nowe duże inwestycje, rozwój kolejnych rynków eksportu i sukces kluczowych ...

2019-01-10 12:34:17

Zadbaj o czyste powietrze! Oczyszczacz powietrza SAP81 marki PRIME3

Zanieczyszczone powietrze jest problemem, z którym zmagamy się na co dzień. Nasila się on wraz z ...

2019-01-10 12:27:29

OKienna promocja Internorm - prześwietlamy ofertę

Jakie promocje przygotowali producenci okien na Nowy Rok? Sprawdźmy zniżki znanej marki Internorm! ...

2019-01-09 11:21:46

Francuski eklektyzm w salonie kąpielowym

Co nas urzeka we Francji? Elegancja Paryża, przepych Wersalu,  naturalny wdzięk Prowansji. ...

2019-01-08 12:05:08

KRISPOL z tytułem "Friendly Workplace"

Niska stopa bezrobocia doprowadziła do sytuacji, w której znalezienie specjalisty na dedykowane ...

2019-01-07 13:07:18

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt