Najnowsze wiadomości:
W kuchni eko (wtorek, 16, styczeń 2018 08:05)
Wiemy jak działa złodziej! (poniedziałek, 08, styczeń 2018 12:01)
W nastrojowej łazience (czwartek, 04, styczeń 2018 09:46)
Deante zaczyna Nowy Rok od pomagania (środa, 03, styczeń 2018 13:22)
FERRO: Komfort w wannie (środa, 20, grudzień 2017 09:48)
NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie! (piątek, 15, grudzień 2017 08:47)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur przyznawany przez klientów  po raz piąty z rzędu. W tym roku, jako jedyny przedstawiciel największych sprzedawców energii elektrycznej i gazu. Kapituła przyznająca godło podkreśliła jakość obsługi, następnie renomę, pozycje firmy na rynku, kompetencje, profesjonalizm i solidność.


Indeks Firma Przyjazna Klientowi dla PGE Obrót wyniósł 92 proc. plasując firmę znacznie powyżej progu pozytywnej certyfikacji. Najwyżej ocenianym obszarem jest ocena kontaktu, czyli ostatni kontakt z firmą. Respondenci oceniali, na ile sprawnie udało im się rozwiązać kwestię, z którą zgłosili się do firmy. Wartości wszystkich indeksów są wyższe od benchmarku dla firm z branży energetycznej, nagrodzonych godłem FPK w 2016 roku. Zauważalna jest tendencja wzrostowa w obszarze współpracy, kontaktu i skłonności do rekomendacji.

- Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i PGE Contact Center, którzy w pierwszej kolejności mają kontakt z klientem. Cieszymy się ponieważ klienci po raz kolejny dostrzegli nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznych dla nich rozwiązań. Potwierdzili naszą strategię budowania portfela produktów i usług, opartego na słuchaniu głosu klientów i szybkim reagowaniu na zmiany ich oczekiwań – mówi Jan Maciej Mądrzak członek zarządu PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.

W ślad za uznaniem klientów indywidualnych idzie dobra opinia klientów biznesowych i korporacyjnych, którzy zwracają uwagę, że PGE Obrót zapewnia stabilność i bezpieczeństwo dostaw, a także wysoką jakość obsługi.

Program Firma Przyjazna Klientowi to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami. Żeby otrzymać godło trzeba spełnić dwa warunki. W niezależnym badaniu satysfakcji należy osiągnąć poziom minimum 80 proc. w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy indeks FPK na poziomie 85 proc. Drugim warunkiem jest nieodebranie przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich żadnej uzasadnionej skargi na firmę w okresie 6 miesięcy przed zgłoszeniem się do programu.

PGE Obrót jest dostępna dla Klientów w Biurach Obsługi Klienta czynnych w dogodnych godzinach, a także poprzez PGE Contact Center (422 222 222) za pomocą którego można zrealizować wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Spółka rozwija też zdalne kanały kontaktu i obsługi, stawiając na digitalizację.

Coraz więcej użytkowników zdobywają eBOK i mBOK czyli Biuro Obsługi w komputerze i na urządzeniach mobilnych. Te nowoczesne narzędzia pozwalają w dogodnym czasie i miejscu m.in. zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Firma promuje mocno eFakturę, a na pierwszy kwartał bieżącego roku zapowiada start nowej platformy PGE eSklep.

PGE Obrót
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

W kuchni eko


Odpowiednia aranżacja kuchennego wnętrza pozwala na kontakt ze światem przyrody zarówno podczas ...

2018-01-16 07:05:25

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur ...

2018-01-12 13:51:03

Ratio Power – supermocny tynk gipsowy

Najpopularniejszym dziś sposobem wykończenia ścian i sufitów jest położenie tynków. Jednowarstwowe, ...

2018-01-11 10:28:56

IZOLPLAN membrana SP od Izohan

IZOLPLAN membrana SP to nowy produkt w portfolio marki Izolmat, będącej częścią grupy Izohan. ...

2018-01-11 09:57:14

Co łączy Empire State Building, Wieżę Eiffla i Halę Koszyki? Wełna skalna!

Empire State Building, Wieża Eiffla i Hala Koszyki. Trzy miasta: Nowy Jork, Paryż, Warszawa. Jeden ...

2018-01-11 09:55:40

Od programowania do zarządzania - Grupa Oknoplast stawia na wszechstronne szkolenia dla pracowników


Zarządzanie, sprzedaż, a może programowanie? Inwestycja w rozwój pracownika w interesującym go ...

2018-01-09 13:37:11

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...