• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur przyznawany przez klientów  po raz piąty z rzędu. W tym roku, jako jedyny przedstawiciel największych sprzedawców energii elektrycznej i gazu. Kapituła przyznająca godło podkreśliła jakość obsługi, następnie renomę, pozycje firmy na rynku, kompetencje, profesjonalizm i solidność.


Indeks Firma Przyjazna Klientowi dla PGE Obrót wyniósł 92 proc. plasując firmę znacznie powyżej progu pozytywnej certyfikacji. Najwyżej ocenianym obszarem jest ocena kontaktu, czyli ostatni kontakt z firmą. Respondenci oceniali, na ile sprawnie udało im się rozwiązać kwestię, z którą zgłosili się do firmy. Wartości wszystkich indeksów są wyższe od benchmarku dla firm z branży energetycznej, nagrodzonych godłem FPK w 2016 roku. Zauważalna jest tendencja wzrostowa w obszarze współpracy, kontaktu i skłonności do rekomendacji.

- Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i PGE Contact Center, którzy w pierwszej kolejności mają kontakt z klientem. Cieszymy się ponieważ klienci po raz kolejny dostrzegli nasze zaangażowanie w tworzenie przyjaznych dla nich rozwiązań. Potwierdzili naszą strategię budowania portfela produktów i usług, opartego na słuchaniu głosu klientów i szybkim reagowaniu na zmiany ich oczekiwań – mówi Jan Maciej Mądrzak członek zarządu PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta.

W ślad za uznaniem klientów indywidualnych idzie dobra opinia klientów biznesowych i korporacyjnych, którzy zwracają uwagę, że PGE Obrót zapewnia stabilność i bezpieczeństwo dostaw, a także wysoką jakość obsługi.

Program Firma Przyjazna Klientowi to projekt, który wyróżnia przedsiębiorstwa za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami. Żeby otrzymać godło trzeba spełnić dwa warunki. W niezależnym badaniu satysfakcji należy osiągnąć poziom minimum 80 proc. w każdym badanym obszarze oraz zbiorczy indeks FPK na poziomie 85 proc. Drugim warunkiem jest nieodebranie przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich żadnej uzasadnionej skargi na firmę w okresie 6 miesięcy przed zgłoszeniem się do programu.

PGE Obrót jest dostępna dla Klientów w Biurach Obsługi Klienta czynnych w dogodnych godzinach, a także poprzez PGE Contact Center (422 222 222) za pomocą którego można zrealizować wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Spółka rozwija też zdalne kanały kontaktu i obsługi, stawiając na digitalizację.

Coraz więcej użytkowników zdobywają eBOK i mBOK czyli Biuro Obsługi w komputerze i na urządzeniach mobilnych. Te nowoczesne narzędzia pozwalają w dogodnym czasie i miejscu m.in. zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Firma promuje mocno eFakturę, a na pierwszy kwartał bieżącego roku zapowiada start nowej platformy PGE eSklep.

PGE Obrót
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Jak uniknąć kamienia w kuchni i łazience? Radzą eksperci Deante

Nieestetyczne zacieki i osad z kamienia oszpecą nawet najpiękniejszą łazienkę i kuchnię. Na ogół ...

2018-06-15 11:21:43

OKNOPLAST Złotym Championem 2018

OKNOPLAST kolejny rok z rzędu zdobył prestiżowy tytuł Złotego Championa w kategorii okna elewacyjne ...

2018-06-15 11:08:58

Firma WIŚNIOWSKI wspiera Enea Ironman

Współpraca z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej, wspieranie akademii piłkarskich i ...

2018-06-15 09:04:02

Czy deweloper ma prawo udostępniać mieszkania bez miejsc parkingowych?

Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w całym 2017 r. zarejestrowano prawie ...

2018-06-15 07:02:31

Tak dla termomodernizacji budownictwa – rezolucja IX Kongresu Stolarki Polskiej

Związek POiD popiera planowane przez polski rząd inicjatywy odnośnie termomodernizacji budownictwa ...

2018-06-15 06:50:01

Podbitka dachowa – 5 powodów, dla których warto ją zamontować

Choć jej montaż nie jest wymagany, bez niej możemy narazić konstrukcję dachu i domu na poważne ...

2018-06-15 06:34:04

Soudal z architektami przyszłości

Przedstawiciele wiodących marek budowlanych, ośrodków akademickich oraz najzdolniejsi młodzi ...

2018-06-15 06:22:30

Konfrontacja wiedzy z praktyką podczas wizyty studentów w zakładzie produkcyjnym KRISPOL

KRISPOL – polski producent kompletu stolarki dla domu gościł w jednym z zakładów produkcyjnych, ...

2018-06-14 10:05:52

Z wizytą w centrum innowacji

18 maja 2018 roku w centrali Schüco w Niemczech odbyła się konferencja z udziałem architektów i ...

2018-06-13 10:06:11

Krok po kroku: jak odświeżyć lub naprawić elewację?

Pięknie prezentująca się elewacja to wizytówka naszego domu i nas samych. Wystawiona na działanie ...

2018-06-12 11:11:26

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt