• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Jedynka sponsorem programu "Nasz Nowy Dom"

Marka farb Jedynka została sponsorem popularnego programu telewizyjnego „Nasz Nowy Dom”. W każdym odcinku pod czujnym okiem prowadzącej Katarzyny Dowbor, remontowane będą domy osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W wybranych odcinkach do gruntownych metamorfoz wykorzystane zostaną produkty z najnowszej linii farb do ścian – Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Odcinki najnowszego sezonu można oglądać w czwartki o godz. 20.05 na antenie Polsatu.


- Ekipa „Naszego Nowego Domu” nie po raz pierwszy korzysta z farb Jedynka. Czas na przeprowadzenie każdego remontu jest ograniczony, dlatego tak istotne są sprawdzone i niezawodne produkty. Tym razem do odnowienia ścian wykorzystane zostaną wysokiej jakości lateksowe farby Jedynka Deco&Protect Zmywalna. Produkt ten doskonale kryje, więc ekipie będzie się łatwo i przyjemnie malowało. Rodzinie zaś farba zapewni czyste ściany na długi czas, bo powstałe zabrudzenia będzie można po prostu zmyć – mówi Marta Chowańczak, kierownik marki Jedynka.

W programie remontowane są domy rodzin z całej Polski, które zostały doświadczone przez los. Na kilka dni bohaterowie opuszczają swoje miejsce zamieszkania, a w tym czasie do akcji wkracza ekipa budowlana, by urządzić dla nich wymarzony, funkcjonalny dom. Najnowszy sezon to już 10. edycja popularnego show. Dotychczas ekipa „Naszego Nowego Domu” pomogła już przeszło 100 rodzinom. Premierowe odcinki emitowane są na głównym kanale Polsatu w czwartki o godz. 20.05, powtórki zaś w niedziele o godz. 17.45.



Jedynka

  • POPULARNE
  • NOWE

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród ...

2019-03-14 07:10:14

Mocne wejście Aluprof w nowy rok

Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz ...

2019-03-12 14:17:59

Swobodne przejście na taras - drzwi balkonowe Schüco AWS 75.SI+

Współczesna architektura dąży do maksymalnej eliminacji barier, które mogą ograniczać dostęp do ...

2019-03-12 06:54:29

Kuchnia w greckim klimacie

Piękna przyroda, morze o turkusowej barwie, wspaniała architektura oraz śródziemnomorskie zapachy i ...

2019-03-12 06:39:03

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt