Najnowsze wiadomości:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem.

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych.

Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie  zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. „Jesteś gotowy?” – zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło.

Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami.

Spot można zobaczyć tutaj .

WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

STOLARKA W PIGUŁCE: Polskie firmy stawiają na rozwój

Polska jest europejskim liderem zarówno w wielkości produkcji, jak i eksportu okien. Producenci ...

2018-11-16 06:59:47

Schüco zaprasza na BAU 2019

Już niebawem rozpoczną się największe europejskie targi poświęcone architekturze, materiałom ...

2018-11-14 12:30:25

Pomysł na strefę umywalki

Ciekawie zaaranżowana, wyposażona w akcesoria niezbędne do codziennej pielęgnacji może stać się ...

2018-11-14 06:57:11

Diament Meblarstwa 2019 dla zlewozmywaka Deante Prime

O sukcesie zadecydował nie tylko modny, minimalistyczny wygląd, ale też oryginalność i niezwykła ...

2018-11-14 06:49:42

Dlaczego szyby parują?

Wybór okien to jedna z większych inwestycji dla osoby wybierającej stolarkę do swojego wymarzonego ...

2018-11-13 12:15:20

OKNOPLAST uruchamia promocję zimową - wybrane okna można kupić aż do 46% taniej

Wybór najwyższej jakości okien i drzwi, których zakup nie zrujnuje naszego portfela, często jest ...

2018-11-13 11:51:31

Sztokholm zdobyty! Firma WIŚNIOWSKI na targach SKYDD

Nowoczesne technologie służące bezpieczeństwu organizacji, firm, służb publicznych i osób ...

2018-11-13 11:45:44

PGE Obrót zawiera kolejne umowy z samorządami

PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE zajmująca się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, ...

2018-11-09 13:55:12

Okna bezramowe i panoramiczne

Czy może być za dużo ładnego widoku? Niezależnie od tego, jak szerokie są nasze okna, zawsze ...

2018-11-09 06:22:52

Sezon grzewczy to także sezon smogowy - jak łatwo poprawić jakość powietrza w domu?

Pomimo funkcjonowania programów wspierających walkę ze smogiem, zanieczyszczenie powietrza wciąż ...

2018-11-09 06:15:30

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...