• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.


1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem.

W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych.

Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie  zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. „Jesteś gotowy?” – zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło.

Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami.

Spot można zobaczyć tutaj .

WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Somfy zaprasza do kina letniego na Placu Europejskim w Warszawie

Superprodukcja „Mad Max – na drodze gniewu” rozpocznie w tym roku Kino letnie na placu Europejskim ...

2018-07-20 09:42:26

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"

Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano ...

2018-07-19 07:18:37

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST

Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To ...

2018-07-19 05:56:48

W strefie wanny

Karierę zaczynała w pałacu na Krecie w okresie kultury minojskiej. Doceniali ją też wpływowi ...

2018-07-19 05:27:03

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym ...

2018-07-19 05:19:09

Urlop na piątkę z Somfy! Co zrobić, by jeszcze lepiej wypocząć na wczasach

Lato, słońce, wymarzone wakacje. Czego chcieć więcej? Przede wszystkim spokoju i pewności, że w ...

2018-07-19 05:08:55

Oczyść powietrze z alergenów za pomocą oczyszczacza powietrza SAP 21 marki PRIME3

Smog, kurz, alergeny i wirusy są nieodłącznym elementem naszego życia. Oczyszczacz powietrza ma za ...

2018-07-18 05:34:03

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa

Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy ...

2018-07-18 05:18:38

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu ...

2018-07-17 05:47:26

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami

Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom ...

2018-07-17 05:33:00

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt