• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Z BRANŻY

"Chłodna kalkulacja" z PGE i Whirlpool


Największy sprzedawca energii i wiodący producent sprzętu AGD połączyli siły, oferując klientom możliwość zakupu klimatyzatorów w atrakcyjnej cenie oraz prądu z gwarancją niezmienności ceny.

Czytaj więcej...

 

Podłoga w stylu eko

W polskich domach coraz częściej można spotkać wnętrza inspirowane przyrodą. Łatwo je rozpoznać po roślinnych motywach, kolorach ziemi, a także wykorzystaniu naturalnych materiałów. W tzw. styl eko doskonale wpisuje się drewniana podłoga, która wprowadza do wnętrza ciepło i elegancję. Niezawodne kleje do jej montażu oferuje firma Soudal.

Czytaj więcej...

Trwałe i bezpieczne rozwiązania od marki PORTA DRZWI

Drzwi wewnętrzne powinny nie tylko umiejętnie podkreśla atuty aranżacji, ale przede wszystkim stanowi  bezpieczny i trwały element wyposażenia domu czy mieszkania. Skrzydła posiadające takie cechy sprawią, że użytkownicy będą się nimi cieszyć przez długie lata, ceniąc sobie zarówno ich estetykę, jak i wysoką jakość wykonania.

Czytaj więcej...

Łazienkaplus.pl startuje z wideoblogiem



Łazienkaplus.pl startuje z zupełnie nową formą relacji z odbiorcami marki – serią filmów ,,Łazienka na Plus”. Pokaże w nich łazienkę nie tylko od strony pięknie zaaranżowanego wnętrza, ale również zmierzy się z wieloma aspektami technicznymi. Podpowie, jakie rozwiązania sprawdzą się zarówno w dużych, jak i małych łazienkach oraz podejmie się rozwiązania niejednego łazienkowego problemu.

Czytaj więcej...

Ruszają mobilne strefy informacyjne "Przystanek PGE"



Mobilne strefy informacyjne w 30 centrach miast na terenie działania PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Atrakcje i konkursy dla młodszych. Dla starszych możliwość porozmawiania z ekspertami, a także zapoznania się z szeroką ofertą produktów PGE Obrót oraz nowoczesnymi udogodnieniami w obsłudze klienta.

Czytaj więcej...

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST



Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To cykliczne wydarzenie, oprócz miłej formy integracji, jest również wyrazem podziękowań pracownikom za ich zaangażowanie oraz pracę w firmie. W tegorocznej edycji, która odbyła się w Krakowie, wzięło udział blisko 1000 osób.

Czytaj więcej...

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?



Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu termomodernizacyjnego. Stare okna, nawet te sprzed kilkunastu lat, to olbrzymie mostki termiczne. Szacuje się, że tracimy przez nie nawet 30% generowanego w domu ciepła.

Czytaj więcej...

Baterie alkaliczne i pastylkowe w portfolio marki Blaupunkt



Kolejna kategoria w portfolio firmy jest wynikiem wysokiej pozycji marki Blaupunkt na rynku, a także jej ciągłym rozwojem i dynamicznym wzrostem  liczby produktów w ofercie.

Czytaj więcej...

Wentylacja i rekuperacja pomieszczeń – dlaczego warto?

We właściwie wentylowanych pomieszczeniach nie tylko lepiej się pracuje, ale też odpoczywa. Stworzony w ten sposób mikroklimat sprzyja dobremu zdrowiu. Zmniejsza ryzyko rozwoju chorób układu oddechowego lub zaostrzenia już istniejących schorzeń, m.in. astmy czy alergii. Niestety, w większości urządzeń wraz z użytym powietrzem generowane są straty ciepła. STIEBEL ELTRON rozwiązało jednak ten problem. Specjalnie opracowany system zastosowany w urządzeniach wentylacyjnych marki pozwala na wtórne wykorzystanie ciepła powietrza zużytego. To gwarantuje niższe koszty eksploatacyjne.

Czytaj więcej...

Wywłaszczenie nieruchomości – czy mieszkańcy mogą zablokować inwestycję?

Mieszkańcy gminy Baranów opowiedzieli się w referendum przeciwko budowie Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Pomimo zgodnej opinii społeczności, najprawdopodobniej i tak dojdzie do inwestycji, a mieszkańcy będą musieli sprzedać swoje mieszkania, inaczej dojdzie do ich wywłaszczenia.

Czytaj więcej...

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

Czytaj więcej...