AKTUALNOŚCI
Kampania "Stop włamaniom do domów"
- Utworzono: środa, 19, czerwiec 2019 16:20
19 czerwca po raz pierwszy obchodzimy Europejski Dzień Przeciwdziałania Włamaniom do domów.
Z okazji tego wydarzenia Europejska Sieć Zapobiegania Przestępczości (EUCPN) wraz z krajami UE rozpoczyna kampanię “Stop włamaniom do domów”.
Komfort na pilota. KRISPOL z promocją własnych napędów STARCUS
- Utworzono: środa, 19, czerwiec 2019 08:10
Niezawodny napęd do bram garażowych za 399 zł? Z marką KRISPOL to możliwe.
Ruszyła promocja napędów STARCUS, ceny detaliczne tych produktów zostały znacznie obniżone.
Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA
- Utworzono: środa, 19, czerwiec 2019 07:37
Zgodnie z zeszłorocznymi założeniami wiodącego europejskiego producenta i dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa, marka Aluprof uzyskała Deklaracje Środowiskowe III-go typu dla systemów okienno-drzwiowych oraz systemów fasadowych.
WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future
- Utworzono: środa, 19, czerwiec 2019 07:21
Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach architektury. Osoby kształcące się w tym kierunku w ciągu najbliższych dekad będą decydowały o wyglądzie domów, osiedli i całych miast. WIŚNIOWSKI jest partnerem programu i pozostanie nim także w przyszłym roku.
OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC
- Utworzono: środa, 19, czerwiec 2019 07:11
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
OKNOPLAST Srebrnym Championem i Srebrną Budowlaną Marką Roku 2019
- Utworzono: poniedziałek, 17, czerwiec 2019 09:15
OKNOPLAST otrzymał dwie prestiżowe nagrody podczas gali Budowlana Marka Roku 2019. To już kolejny rok z rzędu, kiedy firma została doceniona za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych. Laureaci wyłaniani są w plebiscycie prowadzonym przez Centrum Badań i Analiz Rynku.
"Firma zaangażowana społecznie" 2018 - WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy
- Utworzono: piątek, 14, czerwiec 2019 14:03
Marka WIŚNIOWSKI, otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.
STOLARKA W PIGUŁCE: Kupuj taniej drzwi, okna, bramy
- Utworzono: czwartek, 13, czerwiec 2019 07:37
Promocja – słowo klucz. Niektórzy sprzedawcy są przekonani, że tylko ono jest w stanie sprowadzić klientów do salonu. Przyzwyczailiśmy się już, że w sezonie zimowym producenci stolarki proponują znaczne rabaty cenowe. Jednak obecnie takie okazje zdarzają się przez cały rok. Fabryki starają się wyróżnić na konkurencyjnym rynku i zachęcić do zakupu jak najwięcej klientów. Każdy kto poszuka dobrej oferty na okna, drzwi, rolety czy bramy garażowe może kupić te produkty taniej niż w cenniku.
WIŚNIOWSKI laureatem nagrody "30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości"
- Utworzono: środa, 12, czerwiec 2019 13:40
Firma WIŚNIOWSKI otrzymała prestiżowe wyróżnienie podczas kongresu „XXX lat polskiej przedsiębiorczości” organizowanego przez „Rzeczpospolitą” i została laureatem w kategorii „30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości”. Wręczenie nagród odbyło się 30 maja w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.