Najnowsze wiadomości:
W kuchni eko (wtorek, 16, styczeń 2018 08:05)
Wiemy jak działa złodziej! (poniedziałek, 08, styczeń 2018 12:01)
W nastrojowej łazience (czwartek, 04, styczeń 2018 09:46)
Deante zaczyna Nowy Rok od pomagania (środa, 03, styczeń 2018 13:22)
FERRO: Komfort w wannie (środa, 20, grudzień 2017 09:48)
NICKEL-FREE - w trosce o zdrowie! (piątek, 15, grudzień 2017 08:47)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Sztuka ogrzewania. Ruszyła wiosenne kampania reklamowa Purmo



Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.

Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.

Grupą docelową  są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.

– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.

PURMO

  • POPULARNE
  • NOWE

Innowacyjność marki WIŚNIOWSKI pokryta trzykrotnym złotem

Złote Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich to jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w ...

2018-01-18 08:53:24

W kuchni eko


Odpowiednia aranżacja kuchennego wnętrza pozwala na kontakt ze światem przyrody zarówno podczas ...

2018-01-16 07:05:25

PGE Obrót obroniła godło Firmy Przyjaznej Klientowi

Spółka zajmującą się w GK PGE sprzedażą do odbiorców końcowych otrzymała ten prestiżowy laur ...

2018-01-12 13:51:03

Ratio Power – supermocny tynk gipsowy

Najpopularniejszym dziś sposobem wykończenia ścian i sufitów jest położenie tynków. Jednowarstwowe, ...

2018-01-11 10:28:56

IZOLPLAN membrana SP od Izohan

IZOLPLAN membrana SP to nowy produkt w portfolio marki Izolmat, będącej częścią grupy Izohan. ...

2018-01-11 09:57:14

Co łączy Empire State Building, Wieżę Eiffla i Halę Koszyki? Wełna skalna!

Empire State Building, Wieża Eiffla i Hala Koszyki. Trzy miasta: Nowy Jork, Paryż, Warszawa. Jeden ...

2018-01-11 09:55:40

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...