• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Sztuka ogrzewania. Ruszyła wiosenne kampania reklamowa Purmo



Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.

Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.

Grupą docelową  są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.

– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.

PURMO

  • POPULARNE
  • NOWE

Jak uniknąć kamienia w kuchni i łazience? Radzą eksperci Deante

Nieestetyczne zacieki i osad z kamienia oszpecą nawet najpiękniejszą łazienkę i kuchnię. Na ogół ...

2018-06-15 11:21:43

OKNOPLAST Złotym Championem 2018

OKNOPLAST kolejny rok z rzędu zdobył prestiżowy tytuł Złotego Championa w kategorii okna elewacyjne ...

2018-06-15 11:08:58

Firma WIŚNIOWSKI wspiera Enea Ironman

Współpraca z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej, wspieranie akademii piłkarskich i ...

2018-06-15 09:04:02

Czy deweloper ma prawo udostępniać mieszkania bez miejsc parkingowych?

Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w całym 2017 r. zarejestrowano prawie ...

2018-06-15 07:02:31

Tak dla termomodernizacji budownictwa – rezolucja IX Kongresu Stolarki Polskiej

Związek POiD popiera planowane przez polski rząd inicjatywy odnośnie termomodernizacji budownictwa ...

2018-06-15 06:50:01

Podbitka dachowa – 5 powodów, dla których warto ją zamontować

Choć jej montaż nie jest wymagany, bez niej możemy narazić konstrukcję dachu i domu na poważne ...

2018-06-15 06:34:04

Soudal z architektami przyszłości

Przedstawiciele wiodących marek budowlanych, ośrodków akademickich oraz najzdolniejsi młodzi ...

2018-06-15 06:22:30

Konfrontacja wiedzy z praktyką podczas wizyty studentów w zakładzie produkcyjnym KRISPOL

KRISPOL – polski producent kompletu stolarki dla domu gościł w jednym z zakładów produkcyjnych, ...

2018-06-14 10:05:52

Z wizytą w centrum innowacji

18 maja 2018 roku w centrali Schüco w Niemczech odbyła się konferencja z udziałem architektów i ...

2018-06-13 10:06:11

Krok po kroku: jak odświeżyć lub naprawić elewację?

Pięknie prezentująca się elewacja to wizytówka naszego domu i nas samych. Wystawiona na działanie ...

2018-06-12 11:11:26

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt