Najnowsze wiadomości:
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Sztuka ogrzewania. Ruszyła wiosenne kampania reklamowa Purmo



Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.

Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.

Grupą docelową  są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.

– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.

PURMO

  • POPULARNE
  • NOWE

PGE nawiąże współpracę ze startupami oferującymi innowacyjne rozwiązania

Cztery startupy będą miały szansę przekuć swoje innowacyjne pomysły w komercyjne rozwiązania, ...

2018-12-17 15:36:13

Wybieramy zlewozmywak

Usytuowanie i postrzeganie miejsca kuchni w naszych domach zmieniało się na przestrzeni lat. Z ...

2018-12-17 15:13:15

STOLARKA W PIGUŁCE: spore perturbacje na stanowiskach kierowniczych w branży

Grudzień okazał się gorącym okresem transferowym w branży stolarki otworowej. Wiele osób na ...

2018-12-14 13:16:39

XXIII Konwent Stolarki VIP - najnowsze trendy według firmy WIŚNIOWSKI

XXIII Konwent Stolarki VIP to najważniejsze wydarzenie branży stolarki okienno-drzwiowej tej ...

2018-12-14 07:52:41

#UwagaDziecko, czyli jakie zagrożenia kryją się w domu?

Każdego dnia, na całym świecie średnio 2 270 dzieci umiera wskutek nieumyślnych wypadków!1 Ponad ...

2018-12-13 10:48:31

OKNOPLAST z nagrodą Najlepszego Polskiego Eksportera do Francji w 2017 roku

10 grudnia 2018 roku w siedzibie ambasady RP w Paryżu odbyła się uroczysta Gala Polskich ...

2018-12-13 07:16:22

German Design Award dla systemów Schüco FireStop

Znamy wyniki tegorocznej edycji prestiżowego konkursu German Design Award. Spośród 5400 zgłoszeń z ...

2018-12-12 13:30:39

Nowoczesne baterie wannowe

Odprężająca, aromatyczna kąpiel w wannie w otoczeniu świec lub przy dźwiękach ulubionej muzyki to ...

2018-12-12 08:16:07

Zadbaj o czyste powietrze! Oczyszczacz powietrza SAP81 marki PRIME3

Zanieczyszczone powietrze jest problemem, z którym zmagamy się na co dzień. Nasila się on wraz z ...

2018-12-12 08:07:36

Dobry Design 2019: Okno Internorm HX 300 zwycięzcą konkursu

Jury składające się ze 150 architektów i projektantów wyłoniło najbardziej innowacyjne rozwiązania ...

2018-12-11 07:49:11

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt