• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Sztuka ogrzewania. Ruszyła wiosenne kampania reklamowa Purmo



Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.

Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.

Grupą docelową  są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.

– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.

PURMO

  • POPULARNE
  • NOWE

Coraz więcej produktów Deante dostępnych w technologii BIM

Mamy świetną informację dla architektów i projektantów wnętrz: na platformie BIMobject dostępne są ...

2019-11-14 07:33:43

Industrialne aranżacje kuchni i łazienek

Podobno Polacy wskazują loft jako jedną z najchętniej wybieranych przestrzeni do życia. Zaraz po ...

2019-11-13 10:35:39

Dom z panoramiczną fasadą

Parterowy dom w hiszpańskim regionie Costa Blanca zwraca uwagę nowoczesną fasadą o otwartym ...

2019-11-13 07:49:25

Harmonia natury i wnętrza - drzwi podnoszono-przesuwne Aluprof

Drzwi podnoszono-przesuwne to idealna propozycja zabudowy łączącej salon, pokój lub ogród zimowy z ...

2019-11-13 07:35:01

Somfy z nagrodą World Building Innovation Award na międzynarodowych targach BATIMAT

W podparyskim Parc des Expositions de Villepinte odbyły się międzynarodowe targi BATIMAT, ...

2019-11-08 13:27:58

Szkolenie techniczne POiD w Ośrodku Badań Ogniowych ITB już 27 listopada

Związek Polskie Okna i Drzwi jest organizatorem kolejnego szkolenia technicznego, które odbędzie ...

2019-11-07 06:54:56

KRISHOME - tu się kupuje komplet stolarki

Koncepcja sprzedaży kompletu stolarki w spójnej sieci KRISHOME zyskała nie tylko zaufanie ...

2019-11-06 06:49:38

OKNOPLAST uruchamia największą promocję w roku - dobieraj produkty i obniżaj ceny

OKNOPLAST rusza z doroczną promocją zimową, dzięki której produkty firmy można nabyć w bardzo ...

2019-11-05 06:10:23

Pomysł na baterię kuchenną

Statystyki mówią, że osoba przygotowująca posiłki dla rodziny spędza w kuchni nawet kilka godzin ...

2019-11-05 06:00:24

Green Building po polsku - biurowiec Nowa Fabryczna w Łodzi

Łódź staje się atrakcyjnym dla przedsiębiorców obszarem głównie za sprawą coraz to nowych ...

2019-10-31 06:26:32

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Green Building po polsku - biurowiec Nowa Fabryczna w Łodzi

Green Building po polsku ...



Łódź staje się atrakcyjnym dla przedsiębiorców ...

Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...



Kontakt