Najnowsze wiadomości:
Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka (wtorek, 18, wrzesień 2018 07:55)
Pastelowy komfort (poniedziałek, 17, wrzesień 2018 12:30)
Budynek otwarty na światło i krajobraz (czwartek, 13, wrzesień 2018 11:51)
Kuchnia industrialna w ciepłej odsłonie (wtorek, 11, wrzesień 2018 13:54)
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach (piątek, 07, wrzesień 2018 14:29)
Naturalna wentylacja przez cały rok (środa, 05, wrzesień 2018 13:59)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Sztuka ogrzewania. Ruszyła wiosenne kampania reklamowa Purmo



Z początkiem marca pod hasłem „Sztuka ogrzewania” ruszyła kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie.

Celem działań jest promowanie kategorii grzejników łazienkowych. Kampania „Sztuka ogrzewania” inspiruje, prezentuje bogactwo oferty marki Purmo w tym segmencie produktowym oraz podkreśla bezkompromisową jakość grzejników.

Grupą docelową  są zarówno klienci ostateczni, jak i odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych. W kampanii „Sztuka ogrzewania” marka Purmo prezentuje wybrane z bogatej oferty modele grzejników łazienkowych w różnych stylach wnętrz, odpowiadających potrzebom różnorodnych użytkowników. Wielość modeli oferowanych przez markę i najwyższa jakość oraz estetyka produktów podnoszą aranżację łazienki do rangi sztuki.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz rozbudowaną kampanię internetową. Od marca do czerwca w magazynach wnętrzarskich oraz budowlanych zaplanowano zamieszczenie reklam prasowych. W dwóch sesjach: wiosennej oraz jesiennej w wybranych serwisach internetowych prezentowane będą targetowane bannery reklamowe. Kampanię wspierać będą działania z zakresu social media oraz PR. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.

– Grzejniki łazienkowe Purmo to wyjątkowa jakość i bogactwo różnorodnych rozwiązań, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Sztuka ogrzewania” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i wykorzystania możliwości, jakie oferuje rynek. Warto pamiętać, że grzejnik to nie tylko komfort cieplny, ale także ważny atrybut dekoracyjny, zwłaszcza w łazienkach, które z racji funkcjonalności nakładają pewne ograniczenia dla projektu przestrzeni.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Kampania potrwa do marca do października. Kreację przygotowała holenderska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska. Za realizację kampanii internetowej odpowiada agencja Addlander z Warszawy.

PURMO

  • POPULARNE
  • NOWE

Obiekt Roku w Systemach Aluprof wybrany. Oto zwycięzcy!

14 września 2018 r. podczas finałowej gali poznaliśmy 10 najlepszych brył zgłoszonych do konkursu ...

2018-09-18 12:17:35

Deante wspiera Rodzinne Domy Dziecka

W tym roku łódzka firma Deante po raz kolejny zaangażowała się w pomoc Fundacji Happy Kids.W ...

2018-09-18 05:55:11

STOLARKA W PIGUŁCE: Przed nami Ogólnopolskie Forum Stolarki

Informacje o bieżącej sytuacji na rynku, prognozy i kierunki jego rozwoju oraz gorący temat – jak ...

2018-09-18 05:47:55

Pastelowy komfort

Pastele uspokajają, sprawiają, że wnętrze jest niezwykle przyjazne, urzeka świeżością i ...

2018-09-17 10:30:45

Niespotykana wolność projektowania - drzwi przesuwne Schüco ASE 60/80

Prostota jest często kluczem do najlepszych rozwiązań architektonicznych. Zgodnie z tą zasadą ...

2018-09-17 10:08:20

Z myślą o przyszłości

Firma PETECKI  przede wszystkim inwestuje w zasoby ludzkie oraz nowoczesne technologie. Przekłada ...

2018-09-13 12:40:16

Budynek otwarty na światło i krajobraz

Architektura tego nietypowego domu jednorodzinnego w Singapurze opiera się na zestawieniu ...

2018-09-13 09:51:11

Certyfikowane okna o zwiększonej odporności na włamanie teraz w ofercie KRISPOL

KRISPOL, wiodący polski producent kompletu stolarki dla domu wprowadził do swojej oferty okna o ...

2018-09-12 11:50:52

Kuchnia industrialna w ciepłej odsłonie

Z salonem rywalizuje o miano serca domu. I wygrywa. Nie ma kompleksów, tętni życiem, skupiając ...

2018-09-11 11:54:23

Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach

AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych ...

2018-09-07 12:29:16

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...