• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Finał konkursu Łazienka Wybór Roku 2015



26 marca 2015 roku w Warszawie odbyła się Gala Forum Branży Łazienkowej, na której ogłoszono wyniki XIV edycji konkursu “Łazienka-Wybór Roku”. Dwudziestoosobowe jury złożone z dziennikarzy, architektów i projektantów, oceniało walory użytkowe, estetyczne, innowacyjność oraz stosunek jakości produktów do ceny.

Czytaj więcej...

 

Ceramika Paradyż w "Łódzkim Klastrze Innowacji Budowlanych"



W dniu 12 marca 2015 roku, oficjalnie został powołany do życia „Łódzki Klaster Innowacji Budowlanych”. Umowy partnerskie w tej sprawie podpisało 14 firm i instytucji z województwa łódzkiego, w tym Ceramika Paradyż. Inicjatorem i koordynatorem klastra jest Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Czytaj więcej...

Samolot ułatwi firmie Wiśniowski prowadzenie globalnego biznesu



W ubiegłym tygodniu flota transportowa firmy Wiśniowski powiększyła się o samolot odrzutowy, dwusilnikowy Learjet 75 firmy Bombardier. To kolejna inwestycja, która ma pomóc sądeckiej firmie  w prowadzeniu  biznesu na globalnym rynku.

Czytaj więcej...

Glazurnicze Mistrzostwa Polski z Paradyżem



Tegoroczne Międzynarodowych Targi Budownictwa i Architektury w Poznaniu, były dla Grupy Paradyż okazją do podsumowania współpracy z Polskim Zrzeszeniem Płytkarzy. Podobnie, jak w roku ubiegłym, firma sponsorowała Glazurnicze Mistrzostwa Polski. Miała także swój wkład merytoryczny przy opracowaniu książki „Standardy prac glazurników”, której premiera odbyła się na targach Budma. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce.

Czytaj więcej...

Kolekcja Wiśniowski Home Inclusive zachwyciła Włochów



Nowoczesny design i wysokie parametry jakości bramy garażowej, drzwi i ogrodzenia kolekcji Home Inclusive zachwyciły Włochów na targach MADE expo 2015, które odbyły się 18-21 marca w Mediolanie. Firma Wiśniowski zaprezentowała tam wiele swoich produktów dla klientów indywidualnych i przemysłu.

Czytaj więcej...

Nowa kampania Franke Make it Wonderful - daj się ponieść fantazji



Co łączy sztukę, pasję oraz systemy kuchenne Franke? Co pobudza wyobraźnię, pozytywnie nastraja, łamie stereotypy? Nowa kampania Franke Make it Wonderful!

To zachwycająca, pełna humoru opowieść, która zaprasza do świata fantazji i pozwala na niecodzienne podejście do codziennych zadań i przedmiotów.

Czytaj więcej...

FERRO w trendzie wzrostowym - dobre wyniki i stabilna pozycja rynkowa

 

Mimo umiarkowanie korzystnych warunków makroekonomicznych rok 2014 upłynął Grupie FERRO pod znakiem wzrostów. W porównaniu do roku 2013 zysk netto wzrósł o 10,1% z 21,8 mln do 24 mln, EBITDA powiększyła się o 10% z 35 mln do 38,5 mln, a przychody ze sprzedaży o 0,2% z 270,2 mln do 270,7 mln. Poprawie uległy także pozostałe wskaźniki finansowe: rentowność, marża EBIDTA i EPS.

Czytaj więcej...

Komfort ponownie "Gwiazdą Jakości Obsługi"



Sieć sklepów Komfort po raz kolejny znalazła się w gronie „Gwiazd Jakości Obsługi” – firm, które zdaniem konsumentów oferują najwyższe na rynku standardy obsługi.

Czytaj więcej...

KOŁO na Targach ISH 2015



Woda i energia to zasoby naturalne, które zdominowały powierzchnię 250 000 m2 centrum targowego Messe we Frankfurcie. Hasła „ekologia” i „innowacje ” zjednoczyły w tym roku ponad 2400 wystawców.

Czytaj więcej...