• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Każde działanie ma znaczenie. Aluprof działa na rzecz czystego powietrza i zachęca do tego innych



Każdego roku jesienią i zimą Polska bije niechlubne rekordy pod względem jakości powietrza. Smog to wciąż nierozwiązany problem, stanowiący zagrożenie nie tylko dla naszego zdrowia, ale nawet życia. Dlatego też kilkanaście lat temu Fundacja Ekologiczna ARKA ustanowiła 14. listopada Dniem Czystego Powietrza, który ma uświadamiać społeczeństwo, jak ważne jest to, czym oddychamy i co możemy zrobić, by zadbać o nasze wspólne dobro.

Czytaj więcej...

 

Wspólnie budujemy nasz sukces - III edycja programu "Top Dekarze"



Wywiad z Wojciechem Karapytą, Doradcą Handlowo-Technicznym CREATON Polska


Ugruntowana, wiodąca pozycja na rynku sprawia, że CREATON Polska ma możliwość oferowania dekarzom kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji zawodowej. Jednym z licznych działań firmy skierowanych do profesjonalistów, które spotkało się z ogromnym zainteresowaniem w środowisku dekarskim jest program Top Dekarze. O jego ocenę z perspektywy osoby współpracującej z dekarzami zapytaliśmy Wojciecha Karapytę, Doradcę Handlowo-Technicznego CREATON Polska.

Czytaj więcej...

Aluprof szkoli Alu-Profesjonalistów. Nowa edycja bezpłatnej Akademii Sprzedawcy



Aluprof ogłosił kolejną edycję Akademii Alu-Profesjonalisty – wyjątkowego cyklu merytorycznych szkoleń poświęconych zagadnieniom związanym z oknami, drzwiami i osłonami przeciwsłonecznymi z aluminium w kontekście nowoczesnego, bezpiecznego i energooszczędnego budownictwa.

Czytaj więcej...

Niskoemisyjne aluminium w ofercie Aluprof - w trosce o środowisko



Misja, wizja i strategia Aluprof są od lat skoncentrowane na aspektach zrównoważonego rozwoju – w zakresie ekonomii, społeczeństwa i środowiska. Wpisana w Europejski Zielony Ład Gospodarka Obiegu Zamkniętego może być prawdziwym przełomem w zarządzaniu zasobami środowiska. Ludzkość musi zacząć odzyskiwać surowce na szeroką skalę. Globalne zasoby są ograniczone, w przeciwieństwie do wciąż rosnących potrzeb konsumentów. Jeśli chcemy, by postęp technologiczny, rozwój społeczeństw i gospodarek były zgodne ze środowiskiem naturalnym, musimy sięgnąć po zasoby już raz wykorzystane.

Czytaj więcej...

Wicona głównym sponsorem "ZAK World of Facades"



„ZAK World of Facades“ to międzynarodowa konferencja poświęcona  projektowaniu innowacyjnych fasad. Tegoroczna edycja odbędzie się 4 listopada 2021 r. we Frankfurcie. Głównym sponsorem wydarzenia jest  Wicona.

Czytaj więcej...

Czy sztuczna inteligencja zastąpi architektów? Bogdan Zaha w studiu "Future Builders"




Wierząc w indywidualność i niepowtarzalność jednostki trudno zaakceptować fakt, że wiele zachowań ludzi podlega pewnym schematom. Co więcej, da się je zbadać i wykorzystać dla dobra społeczeństwa. Udowadnia to Bogdan Zaha – ze słynnej pracowni Zaha Hadid Architects, łączący projektowanie z modelowaniem parametrycznym i zaawansowanymi metodologiami projektowania geometrycznego – który był bohaterem kolejnego spotkania z cyklu „Future Builders” .

Czytaj więcej...

Czwarty Międzynarodowy Szczyt Fasadowy z marką Wicona



Poznaj wyjątkowe projekty elewacji z całego świata, uczestnicząc wraz z marką Wicona na Czwartym Międzynarodowym Szczycie Fasadowym, który odbędzie się 28 października 2021 roku, jako wydarzenie transmitowane na żywo.

Czytaj więcej...

CREATON wyprodukuje ok. 41,7 mln dachówek ceramicznych na Węgrzech w tym roku



Nowy budynek, dwie nowe linie produkcyjne i podwojona wydajność produkcyjna CREATON na Węgrzech to efekt zrealizowanej w węgierskich zakładach dachówki ceramicznej kompleksowej inwestycji o wartości ponad 3,6 mln euro. Roczny wzrost produkcji o 6% i w efekcie dostarczenie na rynek około 41,7 mln produktów umożliwi zaspokojenie wysokiego zapotrzebowania ze strony węgierskich klientów, a także rosnącego popytu eksportowego na cechujące się wysoką jakością pokrycia dachowe marki CREATON.

Czytaj więcej...

Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją - OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji



Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. Wymiar komunikacji marki w sektorze premium wchodzi na nowy poziom.

Czytaj więcej...