AKTUALNOŚCI
KRISPOL PRZEDSTAWIA: HST zaprojektowane od nowa. Sprawdź mocną promocję
- Utworzono: środa, 08, lipiec 2020 07:27
Popularny na rynku system drzwi tarasowych HST cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów. Przejście bez barier do ogrodu, wspomaganie podnoszenia to tylko niektóre unowocześnienia proponowane przez renomowaną firmę G-U, teraz dostępne w mocnej promocji KRISPOL z rabatem 30 proc. To nowy wymiar komfortu i funkcjonalności.
Klimas Wkręt-met rozwija sprzedaż na Sri Lance
- Utworzono: środa, 08, lipiec 2020 07:16
Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań, który od 1990 roku zaopatruje rynek polski i zagraniczny w swój asortyment, rozwija sprzedaż swoich wyrobów w krajach Dalekiego Wschodu. W ostatnim czasie firma uruchomiła w Indiach spółkę Klimas Ltd, gdzie otworzyła 9 punktów dystrybucyjnych. Sukces, jaki Klimas Wkręt-met osiągnął na arenie międzynarodowej skłania firmę do rozwoju eksportu, tym razem na Sri Lance.
Promocja drzwi panelowych oraz nowe wzory serii AP w ofercie ALUPROF
- Utworzono: piątek, 03, lipiec 2020 14:21
Drzwi wejściowe to wizytówka nowoczesnego domu. Powinny charakteryzować się nie tylko estetycznym wyglądem, ale przede wszystkim wysoką normą bezpieczeństwa oraz wytrzymałością. W odpowiedzi na te wymagania ALUPROF zaprojektował serię drzwi panelowych na bazie systemów MB-70, MB-86 oraz MB-104 PASSIVE. W związku z poszerzeniem oferty, producent rozpoczyna promocję produktową.
#Klient Bezpieczny, czyli jak zadbać o bezpieczeństwo podczas zakupów i realizacji usług?
- Utworzono: piątek, 03, lipiec 2020 14:13
Trwa ogólnopolska akcja informacyjna, której celem jest zapewnienie klientów, że wizyty w punktach handlowych oraz powiązane z nimi usługi w domach i mieszkaniach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny. „Klient Bezpieczny” to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko. Dzięki niej wiele placówek handlowych jest już bezpiecznych higienicznie.
OKNOPLAST Złotą Budowlaną Marką Roku 2020
- Utworzono: czwartek, 02, lipiec 2020 08:25
Najwyższa jakość i ogromne doświadczenie marki OKNOPLAST zostały po raz kolejny docenione przez profesjonalistów z branży budowlanej. Na podstawie ich głosów, OKNOPLAST zdobył prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii okna elewacyjne w 16. edycji rankingu Budowlana Marka Roku 2020. Ranking organizowany jest corocznie przez centrum badawczo-rozwojowe ASM.
Zdalna konfiguracja i diagnostyka - Somfy ułatwia pracę instalatorów
- Utworzono: piątek, 26, czerwiec 2020 07:16
Kolejne usprawnienie w pracy instalatorów automatyki domowej i smart home. Po wprowadzeniu szkoleń technicznych w wersji on-line marka Somfy proponuje profesjonalistom narzędzia i usługi do zdalnej konfiguracji i diagnostyki napędów i urządzeń. Poprzez dostęp do aktualnej wiedzy i nowoczesnych technologii producent z ponad 50-letnim doświadczeniem tworzy rozwiązania do pracy na odległość, wspierając instalatorów w profesjonalnej obsłudze użytkowników rozwiązań Somfy.
ALUPROF w rankingach Polskiej Gospodarki
- Utworzono: piątek, 19, czerwiec 2020 08:25
Kolejny rok przyniósł szereg sukcesów w rankingach polskiej gospodarki dla firmy ALUPROF. Ponownie doceniono ciężką pracę i rozwój przedsiębiorstwa w trzech klasyfikacjach ważnych dla krajowego biznesu. Mocna pozycja w rankingach branży budowlanej świadczy o wysokim i ciągłym rozwoju firmy oraz sprawdzonych produktach o wysokiej jakości.
PGE Obrót pomaga Klientom w przechodzeniu na zieloną energię
- Utworzono: czwartek, 18, czerwiec 2020 07:16
Do tej pory na własne instalacje fotowoltaiczne zdecydowało się ponad 62 tys. klientów PGE Obrót – największego sprzedawcy energii w Polsce, wchodzącego w skład Grupy PGE. W związku z ciągle rosnącą popularnością tego rozwiązania, Spółka wprowadza kolejną edycję oferty „Ekologicznie w przyszłość”, połączoną z ogólnopolskim programem „Mój prąd”.
OKNOPLAST wspiera publikację książki polskiego ambasadora we Francji
- Utworzono: środa, 17, czerwiec 2020 08:02
Od początku swojej działalności OKNOPLAST wspiera kulturę. Przedsiębiorstwo angażuje się na tym polu nie tylko lokalnie – w kraju i Małopolsce, w której mieści się główna siedziba firmy. Ważnym rejonem aktywności producenta są również tereny poza granicami Polski. Teraz OKNOPLAST zdecydował się na uczestnictwo w kolejnym projekcie kulturalnym łączącym rodzimą i międzynarodową perspektywę, tym samym wspomagając publikację książki polskiego ambasadora we Francji Tomasza Orłowskiego.