• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME



Firma KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki dla domu dynamicznie rozwija sieć sprzedaży stolarki otworowej i osłon. To efekt przyjętej strategii spółki skoncentrowanej na tworzeniu salonów oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.


W pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Bramika (Turek), Budmax (Przemyśl), Horyzont (Starogard Gdański), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.

Założeniem przyświecającym firmie KRISPOL podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo – gwarancyjną.

Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych firmy.

- Sieć salonów KRISHOME to odpowiedź KRISPOL na potrzeby konsumenta nowej generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem, który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na stolarkę  z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki, ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów. – tłumaczy Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, KRISPOL.

KRISPOL stawia nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla marki KRISPOL.

 



KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi wejściowe.


KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Drzwi przesuwne z perspektywą na przyszłość - Schüco LivIngSlide

Innowacyjna gama energooszczędnej stolarki z PVC-U serii Schüco LivIng poszerza się o zupełnie nowe ...

2019-03-19 06:31:01

Baterie nablatowe do eleganckich łazienek

Łazienki w naszych domach przestają być wyłącznie miejscem, w którym wykonujemy niezbędne czynności ...

2019-03-19 06:21:34

Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej"

18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ...

2019-03-19 06:13:02

Głosuj na produkty VALVEX w plebiscycie POLECANE PRZEZ POLSKICH INSTALATORÓW!

Już dziś rozpoczęło się głosowanie i zarazem emocjonująca rywalizacja o tytuł Polecane Przez ...

2019-03-14 08:02:17

Jak włamywaczom minął rok 2018?

Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach ...

2019-03-14 07:48:01

KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe ...

2019-03-14 07:27:59

WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018

4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród ...

2019-03-14 07:10:14

Mocne wejście Aluprof w nowy rok

Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz ...

2019-03-12 14:17:59

Swobodne przejście na taras - drzwi balkonowe Schüco AWS 75.SI+

Współczesna architektura dąży do maksymalnej eliminacji barier, które mogą ograniczać dostęp do ...

2019-03-12 06:54:29

Kuchnia w greckim klimacie

Piękna przyroda, morze o turkusowej barwie, wspaniała architektura oraz śródziemnomorskie zapachy i ...

2019-03-12 06:39:03

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt