• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME



Firma KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki dla domu dynamicznie rozwija sieć sprzedaży stolarki otworowej i osłon. To efekt przyjętej strategii spółki skoncentrowanej na tworzeniu salonów oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.


W pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Bramika (Turek), Budmax (Przemyśl), Horyzont (Starogard Gdański), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.

Założeniem przyświecającym firmie KRISPOL podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo – gwarancyjną.

Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych firmy.

- Sieć salonów KRISHOME to odpowiedź KRISPOL na potrzeby konsumenta nowej generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem, który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na stolarkę  z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki, ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów. – tłumaczy Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, KRISPOL.

KRISPOL stawia nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla marki KRISPOL.

 



KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi wejściowe.


KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

STOLARKA W PIGUŁCE: spore perturbacje na stanowiskach kierowniczych w branży

Grudzień okazał się gorącym okresem transferowym w branży stolarki otworowej. Wiele osób na ...

2018-12-14 13:16:39

XXIII Konwent Stolarki VIP - najnowsze trendy według firmy WIŚNIOWSKI

XXIII Konwent Stolarki VIP to najważniejsze wydarzenie branży stolarki okienno-drzwiowej tej ...

2018-12-14 07:52:41

#UwagaDziecko, czyli jakie zagrożenia kryją się w domu?

Każdego dnia, na całym świecie średnio 2 270 dzieci umiera wskutek nieumyślnych wypadków!1 Ponad ...

2018-12-13 10:48:31

OKNOPLAST z nagrodą Najlepszego Polskiego Eksportera do Francji w 2017 roku

10 grudnia 2018 roku w siedzibie ambasady RP w Paryżu odbyła się uroczysta Gala Polskich ...

2018-12-13 07:16:22

German Design Award dla systemów Schüco FireStop

Znamy wyniki tegorocznej edycji prestiżowego konkursu German Design Award. Spośród 5400 zgłoszeń z ...

2018-12-12 13:30:39

Nowoczesne baterie wannowe

Odprężająca, aromatyczna kąpiel w wannie w otoczeniu świec lub przy dźwiękach ulubionej muzyki to ...

2018-12-12 08:16:07

Zadbaj o czyste powietrze! Oczyszczacz powietrza SAP81 marki PRIME3

Zanieczyszczone powietrze jest problemem, z którym zmagamy się na co dzień. Nasila się on wraz z ...

2018-12-12 08:07:36

Dobry Design 2019: Okno Internorm HX 300 zwycięzcą konkursu

Jury składające się ze 150 architektów i projektantów wyłoniło najbardziej innowacyjne rozwiązania ...

2018-12-11 07:49:11

Szybko do celu! Z nową hulajnogą ESC505 marki Blaupunkt to łatwe

Hulajnoga elektryczna ESC505 pozwala w szybki i bezpieczny sposób przemieścić się z domu do ...

2018-12-05 12:41:29

Odpływy liniowe - przestrzeń i wygoda w łazience

Strefa prysznica bez brodzika, z odwodnieniem liniowym, sprawdza się zarówno w małych łazienkach, ...

2018-12-04 12:26:37

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt