• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME



Firma KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki dla domu dynamicznie rozwija sieć sprzedaży stolarki otworowej i osłon. To efekt przyjętej strategii spółki skoncentrowanej na tworzeniu salonów oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.


W pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Bramika (Turek), Budmax (Przemyśl), Horyzont (Starogard Gdański), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji wizualnej partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.

Założeniem przyświecającym firmie KRISPOL podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo – gwarancyjną.

Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych firmy.

- Sieć salonów KRISHOME to odpowiedź KRISPOL na potrzeby konsumenta nowej generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem, który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na stolarkę  z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki, ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów. – tłumaczy Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, KRISPOL.

KRISPOL stawia nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla marki KRISPOL.

 



KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi wejściowe.


KRISPOL
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Somfy zaprasza do kina letniego na Placu Europejskim w Warszawie

Superprodukcja „Mad Max – na drodze gniewu” rozpocznie w tym roku Kino letnie na placu Europejskim ...

2018-07-20 09:42:26

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"

Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano ...

2018-07-19 07:18:37

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST

Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To ...

2018-07-19 05:56:48

W strefie wanny

Karierę zaczynała w pałacu na Krecie w okresie kultury minojskiej. Doceniali ją też wpływowi ...

2018-07-19 05:27:03

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym ...

2018-07-19 05:19:09

Urlop na piątkę z Somfy! Co zrobić, by jeszcze lepiej wypocząć na wczasach

Lato, słońce, wymarzone wakacje. Czego chcieć więcej? Przede wszystkim spokoju i pewności, że w ...

2018-07-19 05:08:55

Oczyść powietrze z alergenów za pomocą oczyszczacza powietrza SAP 21 marki PRIME3

Smog, kurz, alergeny i wirusy są nieodłącznym elementem naszego życia. Oczyszczacz powietrza ma za ...

2018-07-18 05:34:03

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa

Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy ...

2018-07-18 05:18:38

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?

Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu ...

2018-07-17 05:47:26

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami

Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom ...

2018-07-17 05:33:00

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt