Najnowsze wiadomości:
Budynek w stylu high-tech (środa, 17, kwiecień 2019 07:13)
Oszczędzamy wodę w łazience (środa, 17, kwiecień 2019 06:53)
Stolarka smart, czyli zaprogramowany komfort (czwartek, 11, kwiecień 2019 08:08)
FLEXI - daj się ponieść wyobraźni! (czwartek, 11, kwiecień 2019 07:36)
Premiera w barwach Rose Gold (środa, 10, kwiecień 2019 07:02)
  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez WIŚNIOWSKI



W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się znany w branży budowlanej producent bram garażowych WIŚNIOWSKI. Jak się okazało nie był to krok w stronę nowego produktu, tylko innowacyjna i niecodzienna propozycja działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) pod hasłem „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie.”


Dzięki tak zaplanowanej akcji CSR, WIŚNIOWSKI wraz z partnerami handlowymi przekaże 300 000 PLN, aby ratować życie i zdrowie dzieci. Nie tak dawno można było usłyszeć o głośnej akcji „Razem ratujmy małe serduszka”, dzięki której zakupiona została aparatura wspierająca lekarzy w leczeniu dzieci na oddziale Kardiochirurgii w Szpitalu w Prokocimiu. Kontynuując wspieranie krakowskiej Fundacji Schola Cordis, tym razem firma postanowiła zwrócić także uwagę na problemy małych pacjentów, walczących każdego dnia z chorobami onkologicznymi i mukowiscydozą. Stąd też beneficjentami tej akcji stały się również Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie oraz Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

„Postanowiliśmy kontynuować nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, ponieważ są one wpisane w DNA naszej marki. Wiemy jak wiele dobra uczynić może jeden człowiek, a co dopiero armia bohaterów – ludzi, którzy dzięki naszej grze, postanowili wesprzeć dzieci w ich walce z ciężkimi chorobami. Gracz zbierając monety, może przekazać je na realną pomoc wybranym placówkom. WIŚNIOWSKI oraz wybrani partnerzy handlowi zamienią zebrane monety na złotówki. Przeznaczymy na ten cel 300 000 PLN oraz mamy nadzieję, że poprzez ogólnopolski zasięg akcji, zaangażujemy wielu internautów w ten szczytny cel.” – mówi Elżbieta Solewska, Menedżer Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.

Gra w ciekawy sposób opowiada o drodze jaką bohater musi przebyć, żeby uratować przyjaciela. Przemierza wirtualne miasta, w których znajdują się beneficjenci akcji oraz pokonuje przeciwników symbolizujących wspomniane choroby. Ponadto fabuła pokazuje, że chociaż na co dzień wszystko układa się świetnie, to nagle, niespodziewanie, może spotkać nas coś, co uniemożliwi nam dalsze szczęśliwe życie. Ale żeby poznać tę puentę, trzeba zagrać w 2 THE LIGHT i dotrwać do samego końca.

Gracz może wesprzeć małych pacjentów nie tylko samą grą. Specjalnie na potrzeby akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” utworzona została zbiórka na serwisie crowdfundingowym pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie, dzięki której każdy może dołożyć swoją cegiełkę. Każda złotówka się liczy, a za dowolną wpłatę darczyńcy mogą liczyć na wyjątkowe gadżety cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT.

Teraz Ty możesz zostać prawdziwym bohaterem! Wejdź na 2thelight.pl i zagraj o najcenniejszą nagrodę, jaką jest życie.

Więcej szczegółów na www.wisniowski.pl/csr



WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

W wiosennej walce z alergią pomogą nowe technologie

Wraz z rozkwitem przyrody rozpoczyna się także sezon na różnego rodzaju alergie związane z pyłkami. ...

2019-04-26 06:27:56

Trzecie urodziny serwisu Assistance.tv

Mondial Assistance już trzy lata temu uruchomił finansowo-ubezpieczeniową stronę internetową ...

2019-04-24 05:06:11

Grupa OKNOPLAST ponownie partnerem rankingu "50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie"

Grupa OKNOPLAST po raz kolejny została partnerem rankingu “50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie”. ...

2019-04-18 05:50:01

Budynek w stylu high-tech

Nowa siedziba amerykańskiej firmy badawczo-produkcyjnej Agilent w pełni odzwierciedla jej profil ...

2019-04-17 05:13:05

Oszczędzamy wodę w łazience

Warto mieć świadomość tego, jak cennym zasobem jest woda. Na rozsądnym zarządzaniu nią skorzystać ...

2019-04-17 04:53:48

STOLARKA W PIGUŁCE: Branżowe forum wymiany doświadczeń

Podczas spotkania Forum 100 w Warszawie menadżerowie największych firm branży stolarki budowlanej ...

2019-04-12 11:43:13

Klasy patronackie "DOBRY MONTAŻ" odwiedziły fabryki KRISPOL we Wrześni

Blisko 70 uczniów odwiedziło zakłady czołowego producenta stolarki otworowej firmy KRISPOL. Młodzi ...

2019-04-12 09:33:37

Grupa OKNOPLAST zakończyła kolejny cykl spotkań z partnerami handlowymi

Wraz z marcem zakończył się cykl spotkań, w trakcie których Grupa OKNOPLAST, podobnie jak w ...

2019-04-12 09:28:48

Stolarka smart, czyli zaprogramowany komfort

Inteligentny dom to pojęcie, które zyskało dużą popularność, jednak co tak naprawdę się za nim ...

2019-04-11 06:08:06

Dzięki Grupie PGE powstają kolejne "lasy pełne energii"

Pracownicy PGE Obrót, wspierani przez dzieci i młodzież z lokalnych domów dziecka oraz placówek ...

2019-04-11 05:41:39

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...


    1. clip in hair
    2. span class f lut metoda clip in jest jednym z najmniej inwazyjnych sposobów zagęszczania i przedłużania włosów nie wymaga użycia kleju ani wysokiej temperatury


Kontakt