• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

Biurowiec Kronos Real Estate w nowej odsłonie



Nowa inwestycja Kronos Real Estate to ośmiokondygnacyjny biurowiec klasy A, zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie. Wśród najemców znajduje się między innymi generalny wykonawca budynku – Warbud S.A. System identyfikacji wizualnej dla przedsiębiorstwa oraz całego budynku biurowo-usługowego opracowała i wykonała Grupa Advertis.


 
Oznakowanie powierzchni wspólnej jest ostatnią fazą aranżacji ogólnodostępnej przestrzeni obiektu, zaprojektowanego przez Estudio Lamela Polska. Nasza praca w Budynku  obejmuje dwa projekty - oznakowanie przestrzeni biura firmy Warbud, gdzie przygotowaliśmy około dwustu tablic kierunkowych i informacyjnych oraz zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w całym budynku – mówi Michał Żegnałek, manager projektu Grupy Advertis.
Wykonane ze stali i szkła detale podkreślają nowoczesne, surowe wnętrza nowej siedziby Warbud S.A. Czteroetapowa realizacja – od projektowania, przez prototypowanie z montażem, po produkcję i instalację finalnej wersji elementów komunikacji wizualnej, zakończona została w drugim tygodniu lutego 2015. Zarówno założenia projektowe,  jak również ich realizacja,  spełniły nasze oczekiwania. Atrakcyjny i nowoczesny design oraz wysokiej jakości materiały, współgrają z aranżacją naszych pomieszczeń biurowych. O wyborze Grupy Advertis zdecydowała profesjonalnie przygotowana oferta oraz otwartość na pomysły i sugestie klienta – podsumowuje Agnieszka Wąsowska, Kierownik Działu Public Relations Warbud S.A. Dodatkowym zleceniem będzie wykonanie i montaż logotypu najemcy  na fasadzie Budynku.
 
Grupa Advertis wdrożyła również system identyfikacji wizualnej w całym Budynku o łącznej powierzchni najmu ponad siedemnastu tysięcy osiemset metrów kwadratowych. Oznakowanie obejmuje przestrzeń ciągów komunikacyjnych z recepcją i parkingami włącznie. Informacje zostały umieszczone na tablicach i szyldach semaforowych. Do wykonania nośników wykorzystano lakierowane aluminium gięte do struktury sześcianu, natomiast liternictwo zostało wykonane z corianu. Nietypowa dla tego typu elementów forma bryły została uzyskana dzięki zastosowaniu autorskiej technologii Grupy Advertis.
Profesjonalnie opracowany system identyfikacji wizualnej to aspekt, który obok lokalizacji, koncepcji architektonicznej i rozwiązań proekologicznych, świadczy o wysokim standardzie każdego obiektu biurowego. Połączenie atrakcyjnej, spójnej z estetyką Budynku formy z wartością informacyjną zdecydowanie przyczyniło się do komfortu użytkowania przestrzeni wspólnych, zarówno przez najemców, jak i gości. Grupę Advertis niewątpliwie wyróżnia dbałość o detal, wykorzystanie oryginalnych rozwiązań oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką przestrzeni. Przy realizacji mogliśmy liczyć na pełne wsparcie od momentu kreacji, przez wybór materiałów, aż po profesjonalne wykonanie wszystkich elementów komunikacji wizualnej – podsumowuje Dorota Burkot, Menedżer ds. Komercjalizacji w Kronos Real Estate.

Prace nad projektem systemu identyfikacji wizualnej trwały od początku czwartego kwartału 2014 roku. Montaż około pięciuset elementów zakończył się w połowie lutego 2015 roku.


 Advertis


  • POPULARNE
  • NOWE

Tomasz Karolak - ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie

 „Życie to scena na której każdy z nas może zostać bohaterem. Stań się jednym z nich” – tak brzmią ...

2019-02-19 10:48:42

Wyższy poziom energooszczędności - okno Schüco LivIng Alu Inside

Od 2017 roku każdy nowo powstający dom musi odpowiadać kryteriom domu energooszczędnego, a od 2021 ...

2019-02-19 07:33:29

OKNOPLAST wspiera chorych na mukowiscydozę

W sobotę 9 lutego w Jarosławiu odbył się trzeci Podkarpacki Bal Charytatywny na rzecz leczenia ...

2019-02-19 07:15:58

Piękno i elegancja - kolory w łazience

Łazienka jest pomieszczeniem, od którego oczekujemy zarówno komfortu, jak i elegancji. Podczas ...

2019-02-19 07:07:44

KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już firmowa tradycja

Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na ...

2019-02-15 13:57:00

STOLARKA W PIGUŁCE: Czy branża skorzysta na programie Czyste Powietrze?

Rządowy program Czyste Powietrze może okazać się szansą na zwiększenie sprzedaży produktów o ...

2019-02-13 07:25:38

Orzeźwiający prysznic

Niektórzy powiadają, że aby dobrze rozpocząć dzień i mieć przez długie godziny pogodny nastrój, ...

2019-02-11 14:19:01

HS evolutionDrive - PETECKI przedstawia nowy system drzwi przesuwnych

HS evolutionDrive przez wysublimowaną budowę systemu, 5-komorowe skrzydła, ramy oraz uszczelnienie ...

2019-02-07 06:55:26

Antysmogowa wentylacja okienna

Zimą prawie 90% czasu spędzamy w budynkach, dlatego tak ważna jest jakość powietrza, którym w nich ...

2019-02-06 06:55:59

Baterie umywalkowe w interesujących aranżacjach

Jak urządzić strefę umywalki, by była komfortowa, miła dla oka i nie wiała aranżacyjną nudą? ...

2019-02-05 06:35:28

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...

EPP finalizuje zakup warszawskiej Galerii Młociny

EPP finalizuje zakup ...

EPP (Echo Polska Properties), spółka ...



Kontakt