AKTUALNOŚCI
"Przyszłość bez awarii" - nowa oferta z pomocą informatyczną dla klientów PGE Obrót
- Utworzono: czwartek, 09, marzec 2023 07:33
PGE Obrót, spółka z Grupy PGE odpowiedzialna za sprzedaż energii, wprowadziła nową promocyjną ofertę dla gospodarstw domowych. W ramach oferty „Przyszłość bez awarii. Oferta podstawowa z Fachowcem PC" skorzystać można z niższej stawki za energię elektryczną oraz pomocy fachowców z dodatkowym wsparciem informatyka w zakresie awarii sprzętu PC.
Pracownicy Final S.A. autorami kolejnej już inicjatywy ekologicznej
- Utworzono: piątek, 03, marzec 2023 08:00
Czy wiecie, że możliwe jest zmniejszenie ilości generowanych odpadów kartonowych w zakładzie produkcyjnym aż o 30% w kilka tygodni? Jedną z wartości Final S.A w drodze do zrównoważonego rozwoju jest ekologia.
WARSZTATY PONZIO dla producentów stolarki aluminiowej
- Utworzono: czwartek, 02, marzec 2023 09:35
Firma Ponzio prowadzi właśnie cykl warsztatów dla swoich klientów, podczas których wyposaża ich w praktyczne umiejętności, techniki i metody, które przyczynią się do wzmocnienia konkurencyjności na rynku.
Mistrzowski set z marką KRISPOL: ligowa siatkówka bije kolejne rekordy
- Utworzono: czwartek, 02, marzec 2023 08:15
Polscy kibice po raz kolejny udowodnili, że są zakochani w siatkówce. Wielki finał TAURON Pucharu Polski siatkarzy obejrzało w Krakowie aż 11 815 widzów! To jest największa, rekordowa widownia meczu z udziałem drużyn klubowych w historii nie tylko tych rozgrywek. Poprzedni pucharowy rekord frekwencji wynosił 6800 widzów. Całe środowisko ligowej siatkówki ma powody do dumy.
Roca zaprasza do Frankfurtu na ISH 2023
- Utworzono: czwartek, 02, marzec 2023 08:08
W dniach 13-17.03.2023 Roca zaprezentuje najnowsze kolekcje łazienkowe, innowacje oraz technologie na największych branżowych targach na świecie ISH, we Frankfurcie (hala 3.12, stanowisko C69)
Yawal buduje relację z Klientem na miarę XXI wieku
- Utworzono: środa, 01, marzec 2023 07:38
Klientocentryzm jest filozofią, która zakłada pełną orientację na Klienta. Jest to także sposób myślenia, o tym, że nie można oferować dobrych produktów, jeżeli nie są one wynikiem współpracy z Klientem i wysłuchania tego, co jest mu realnie potrzebne. W ubiegłym wieku założeniem marketingu było kreowanie potrzeb Klientów – w XXI wieku z kolei organizacje uczą się, aby najpierw słuchać samych Klientów. Yawal SA to firma, która stawia Klienta w środku, czyli w centrum swoich działań, a podejmowane decyzje oparte są o jego potrzeby.
Glassprof - nowa marka na rynku szkła
- Utworzono: wtorek, 28, luty 2023 07:22
Pomimo obserwowanego w ostatnich miesiącach ochłodzenia rynku budowlanego Aluprof nie zwalnia tempa. Spółka po raz kolejny zamknęła rok z rekordowymi wynikami sprzedaży i wchodzi na rynek z nową marką – Glassprof. Będzie ona odpowiadać za produkcję szkła przeciwpożarowego w klasach EI 30, EI 60, EI 90 oraz innych rodzajów szyb zespolonych, które mogą znaleźć zastosowanie w konstrukcjach budowlanych takich jak okna, drzwi, ściany działowe czy fasady.
Marka KRISPOL i rozwijająca się Sieć Salonów KRISHOME ponownie nagrodzone przez konsumentów
- Utworzono: piątek, 24, luty 2023 13:25
Marka KRISPOL i Sieć Salonów KRISHOME kolejny rok z rzędu zostały nagrodzone prestiżową nagrodą Laur Klienta 2023. To jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.
PGE Obrót po raz dziesiąty z rzędu wyróżniona certyfikatem "Firma Przyjazna Klientowi"
- Utworzono: piątek, 17, luty 2023 08:25
Certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie w zakresie satysfakcji ze współpracy konsumentów z firmami. PGE Obrót, spółka z Grupy PGE, odpowiedzialna za sprzedaż energii do odbiorców, została doceniona w ten sposób po raz 10. z rzędu.