• Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Reklama

AKTUALNOŚCI

WIŚNIOWSKI na targach BAU. Andrzej Wiśniowski: reprezentujemy przede wszystkim Polskę



Targi BAU w Monachium nie przestają rosnąć. Z roku na rok zwiększa się zainteresowanie wystawców i gości. W ubiegłej edycji centrum wystawiennicze pękało w szwach, a dziś jest już pewne, że tegoroczna edycja pobiła wszystkie dotychczasowe rekordy. Duży udział w tym sukcesie mają polskie przedsiębiorstwa, które prezentowały swoje produkty na niemal 50 stoiskach. Wśród nich tradycyjnie pojawiła się firma WIŚNIOWSKI, lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń.


Polscy producenci przypuścili prawdziwy szturm na monachijskie targi BAU. Z roku na rok pojawia się tam coraz więcej wystawców „Made in Poland”. W tym roku wszystkie firmy znad Wisły zajęły niemal 2,5 tysiąca metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej. Jedno z największych „polskich” stoisk należało do marki WIŚNIOWSKI, która od trzech dekad zdobywa kolejne rynki krajów Europy Zachodniej.

- Znaczną część naszych produktów sprzedajmy na rynkach zagranicznych. Zdajemy sobie sprawę, że markę WIŚNIOWSKI wiele osób opisuje krótko jako „bramy z Polski”. Na targach zagranicznych nie reprezentujemy więc jedynie swojej firmy. Reprezentujemy przede wszystkim Polskę – mówił Andrzej Wiśniowski, podkreślając, jak wielka odpowiedzialność spoczywa na polskich producentach, którzy podbijają rynki Europy Zachodniej.

Stoisko sygnowane logiem WIŚNIOWSKI było nie tylko doskonałym miejscem, by poznać sprawdzone produkty polskiego producenta. W tym roku ekspozycja była pełna nowości. Goście targów BAU mogli zobaczyć przedpremierowo okna PVC WIŚNIOWSKI oraz owoc kilku lat intensywnej pracy – przemysłową bramę garażową MakroPro 2.0 oraz jej wersję ALU.

Nowości, które pojawiły się na BAU już w tym roku będą dostępne w ofercie firmy WIŚNIOWSKI. Zainteresowanie, z którym spotkały się podczas monachijskich targów, zwiastuje, że ich rynkowe premiery będą ważnymi wydarzeniami dla całej branży.

Andrzej Wiśniowski cieszy się, że produkty sygnowane jego nazwiskiem są tak dobrze przyjmowane na rynkach. Podkreśla, że w ten sposób przyczynia się do rozwoju nie tylko firmy, ale również wszystkich producentów znad Wisły.

- Budowa dobrego wizerunku Polski nie tylko nasze zadanie. To również odpowiedzialność wszystkich firm, które eksportują z Polski na rynki zagraniczne. Staranie się o to, aby skojarzenia w polskimi produktami były jak najlepsze to patriotyzm gospodarczy, do którego codziennie namawiam. Być może klient zadowolony z „bram z Polski” chętniej kupi inny produkt „Made in Poland”, a to da wymierne korzyści nam wszystkim – ocenił twórca i właściciel marki WIŚNIOWSKI.

Targi BAU to nie jedyna aktywność marki WIŚNIOWSKI. Lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń pojawia się wraz ze swoimi produktami również na najważniejszych wydarzeniach branżowych we Włoszech, Francji, Skandynawii i Belgii. Wszystko, by budować jak najlepszy wizerunek polskich producentów w Europie.








WIŚNIOWSKI
press box

  • POPULARNE
  • NOWE

Startuje Bezfuszerki.pl - pierwszy ogólnopolski, profesjonalny portal o posadzkach

Tworzony we współpracy z ekspertami, rzeczoznawcami oraz uznanymi organizacjami branżowymi stanowi ...

2019-10-11 12:22:23

Październik pod znakiem smart promocji w Happy Home Somfy Październik pod znakiem smart promocji w ...

Jesień to dobry moment na decyzję o budowie nowego domu czy remoncie apartamentu. Już na etapie ...

2019-10-11 11:45:25

Jak wybrać okna na rok 2021?

Już za dwa lata w Polsce mają powstawać tylko wysoko energooszczędne budynki. Jednym z kryteriów, ...

2019-10-11 05:55:18

Innowacja Roku 2019 dla firmy PETECKI

Udział w WYSTAWIE INNOWACJI zaowocował zdobyciem statuetki Innowacja Roku 2019. Nagrodę przyznała ...

2019-10-10 05:54:35

Somfy po raz piąty liderem automatyki domowej

Marka Somfy po raz piąty utrzymuje pozycję wiodącą w branży automatyki domowej. Kolejny tytuł ...

2019-10-10 05:44:18

Aluprof 11 raz podwójnym Liderem Rynku Stolarki

Na zakończenie tegorocznego Ogólnopolskiego Forum Stolarki, najważniejszego krajowego wydarzenia ...

2019-10-10 05:34:00

OKNOPLAST poszerza asortyment i wprowadza na rynek nowoczesną bramę garażową Dekedo

Od listopada w portfolio marki OKNOPLAST znajdą się także bramy garażowe. To bardzo ważny krok i ...

2019-10-09 06:47:59

Naturalny minimalizm

„Mniej znaczy więcej” to zwięzła maksyma architekta Ludwiga Mies van der Rohe’a najpełniej ...

2019-10-08 05:45:59

Światowe premiery na Wystawie Innowacji - czy stolarka może pomóc w walce ze zmianami klimatycznymi?

Branża stolarki budowlanej należy do jednej z najbardziej innowacyjnych. Szyby generujące prąd i ...

2019-10-08 05:34:29

KRISPOL z premierami na Wystawie Innowacji

Pierwszy tydzień października inauguruje ważne wydarzenie w branży budowlanej. Wystawa Innowacji na ...

2019-10-04 07:04:08

PROJEKTY DOMÓW

POLECAMY

 
Budynek w stylu high-tech

Budynek w stylu ...



Nowa siedziba amerykańskiej firmy ...

SmartOffice wkracza na katowicki rynek powierzchni biurowych z usługą biur serwisowanych

SmartOffice wkracza na ...

SmartOffice uruchomił w Katowicach usługę biur ...

Nowoczesny śródmiejski biurowiec - Nowy Świat 2.0

Nowoczesny śródmiejski ...

Na wąskim przesmyku pomiędzy majestatycznym ...



Kontakt